14 Ocak 2012 Cumartesi

La Roche Posay Physiological Micellar Solution (Makyaj Temizleyici)


Bu makyaj temizleyiciyi çok severek kullanıyorum. Su gibi akışkan bir temizleyici, alkol ve paraben içermiyor. Hassas ciltler için üretilmiş. Biliyorsunuz benim cildim de çok hassas, ben çok rahat kullanabildim, hiç kuruma veya kabarma yapmadı. Hem göz hem yüz hem de dudak makyajında kullanılabiliyor. Makyajı çok güzel temizliyor bence. Göz makyajını temizlemede de başarılı. Zorlamadan hemen çıkarıyor. Ama makyaj çok ağır olursa zorlanır mı bilemem:)
Son zamanlarda renkli nemlendirici bile kullanmıyorum. Önceki yazımda bahsetmiştim sivilce ve rosacea için tedavi aşamasındayım. Sadece bazen kapatıcı kullanıyorum. Cildimde hiçbirşey olmasa bile çoğu zaman jelden önce cildimi bununla temizliyorum. Dediğim gibi çok memnunum. Tekrar alabilirim ya da bu bittikten sonra Bioderma'yı denerim bilmiyorum.
200 ml ve açıldıktan sonra 6 ay içinde kullanılması gerekiyor. Ürünü buradan inceleyebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

14 Ocak 2012 Cumartesi

La Roche Posay Physiological Micellar Solution (Makyaj Temizleyici)


Bu makyaj temizleyiciyi çok severek kullanıyorum. Su gibi akışkan bir temizleyici, alkol ve paraben içermiyor. Hassas ciltler için üretilmiş. Biliyorsunuz benim cildim de çok hassas, ben çok rahat kullanabildim, hiç kuruma veya kabarma yapmadı. Hem göz hem yüz hem de dudak makyajında kullanılabiliyor. Makyajı çok güzel temizliyor bence. Göz makyajını temizlemede de başarılı. Zorlamadan hemen çıkarıyor. Ama makyaj çok ağır olursa zorlanır mı bilemem:)
Son zamanlarda renkli nemlendirici bile kullanmıyorum. Önceki yazımda bahsetmiştim sivilce ve rosacea için tedavi aşamasındayım. Sadece bazen kapatıcı kullanıyorum. Cildimde hiçbirşey olmasa bile çoğu zaman jelden önce cildimi bununla temizliyorum. Dediğim gibi çok memnunum. Tekrar alabilirim ya da bu bittikten sonra Bioderma'yı denerim bilmiyorum.
200 ml ve açıldıktan sonra 6 ay içinde kullanılması gerekiyor. Ürünü buradan inceleyebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder