15 Ocak 2012 Pazar

Kiehl's Rare Earth Pore Refining Tonic


Bu tonik iki fazlı bir ürün. Kullanmadan önce çalkalanması gerekiyor. İçinde Amazonian White Clay yani beyaz kil var. Çalkaladıktan sonra bu beyaz kil sıvıyla iyice karışıyor.
Aşağıdaki resimlerde çalkalanmadan önceki ve sonraki hallerini görebilirsiniz.



Özellikle gözenekleri küçültme vaadinden dolayı aldım bu ürünü. Açıkçası memnun da kaldım. Sadece tek olumsuz yanı alkol içermesi. Alkol içerdiğinden herhalde cildi biraz kurutuyor. Bu yüzden cildi kuru veya hassas olanlara önermem. Ben yağlı olan T-bölgesinde kullanıyorum. Hassas olan yanaklarıma değdirmiyorum bile. Yüzümü jelle temizlemeden önce La Roche Posay Micellar Solution kullanmadıysam, jelden hemen sonra bunu kullanıyorum. Temizlik böylelikle tamamlanmış oluyor :)
Ürün paraben içermiyor. Sivilce tedavisinde çok kullanılan Salisilik Asit içeriyor. İçeriğinin fotoğrafını çekmeye çalıştım, pek görünmüyor ama idare edin artık :)


Ben bunu Amerika'dan almıştım. Bildiğim kadarıyla Kiehl's ürünleri İstanbul'da satılıyor. Ben Ankara'dayım henüz burada görmedim. Lütfen Ankara'da da Kiehl's açılsın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

15 Ocak 2012 Pazar

Kiehl's Rare Earth Pore Refining Tonic


Bu tonik iki fazlı bir ürün. Kullanmadan önce çalkalanması gerekiyor. İçinde Amazonian White Clay yani beyaz kil var. Çalkaladıktan sonra bu beyaz kil sıvıyla iyice karışıyor.
Aşağıdaki resimlerde çalkalanmadan önceki ve sonraki hallerini görebilirsiniz.



Özellikle gözenekleri küçültme vaadinden dolayı aldım bu ürünü. Açıkçası memnun da kaldım. Sadece tek olumsuz yanı alkol içermesi. Alkol içerdiğinden herhalde cildi biraz kurutuyor. Bu yüzden cildi kuru veya hassas olanlara önermem. Ben yağlı olan T-bölgesinde kullanıyorum. Hassas olan yanaklarıma değdirmiyorum bile. Yüzümü jelle temizlemeden önce La Roche Posay Micellar Solution kullanmadıysam, jelden hemen sonra bunu kullanıyorum. Temizlik böylelikle tamamlanmış oluyor :)
Ürün paraben içermiyor. Sivilce tedavisinde çok kullanılan Salisilik Asit içeriyor. İçeriğinin fotoğrafını çekmeye çalıştım, pek görünmüyor ama idare edin artık :)


Ben bunu Amerika'dan almıştım. Bildiğim kadarıyla Kiehl's ürünleri İstanbul'da satılıyor. Ben Ankara'dayım henüz burada görmedim. Lütfen Ankara'da da Kiehl's açılsın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder