28 Ekim 2011 Cuma

Guerlain ve Clinique Kapatıcılar



Şu sıralar sivilce için iki tane kapatıcı kullanıyorum. Biri Guerlain Issima Creme Camphrea Anti Blemish Care, diğeri ise Clinique Acne Solutions Clearing Concealer.

İki kapatıcı da benim son zamanlardaki en büyük kurtarıcılarım. Nedense bilmem son zamanlarda yine sivilce çıkarmaya başladım, cildim çok bozuldu :( ...

Her iki kapatıcı da sivilce tedavisinde kullanılan salisilik asit içeriyor. Yani hem kapatıyorlar hem de tedavi ediyorlar. Tedavi konusunda çok birşey beklemeyin sadece biraz kurutuyorlar ve sivilcenin daha kötü olmasını engelliyorlar. Bu da bence yeterli. Guerlain başta çok kurutuyor gibi gelmişti ama artık aynı fikirde değilim. Kurutması gayet makul seviyede.

İkisi kalite açısından bana çok farklı gelmedi. Her ikisi de cildimde bir problem yaratmadı dolayısıyla her ikisinden de memnunun. Bence tek farkları renklerinde. İkisi arasında seçim yapacaksanız renklerine göre değerlendirmeniz gerekiyor bence.

Aşağıdaki resimde renkleri arasındaki farkı görebilirsiniz.  



Bu da dağıttıktan sonraki halleri;


  
Guerlain daha pembe alt tonlu, Clinique daha sarı. Renk olarak Guerlain bana daha uygun geldi. Demek ki neymiş ben pembe alt tonluymuşum :) Guerlain standart tek renk, Clinique’de ise 3 renk var. Bendeki 2 numara. Ten rengim çok açık olmasına rağmen 2 numara ben de bile açık durdu.

Her ikisini de sürer sürmez sivilcenin çevresi açık bir renk oluyor, dağıtayım derken sivilce de meydana çıkıyor. Kullanması, rengi tutturması bana biraz zor geldi ama yine de sağolsunlar çok işime yarıyorlar. Salisilik asit içeren başka bir markanın kapatıcısını bulamazsam Guerlain’ı tekrar alırım. Sizin bildiğiniz hem tedavi eden hem kapatan başka bir ürün var mı?

Fiyatlar:
Guerlain Türkiye’de şu sıralar 80 TL, Clinique ise 50 TL civarında.

22 Ekim 2011 Cumartesi

Lilakutu'm Benim :)

Kozmetik ürün alıp memnun kalmadığınız ve bir kenara attığınız mutlaka olmuştur. Benim çok oluyor. Mağazada kısıtlı zamanda ürünü tam olarak deneyemiyoruz ve satıcıdan testerini almak çok zor.  Ayrıca ürünü İnternetten sipariş veriyorsak zaten deneme şansımız yok.

Bütün bunlara çözüm olarak Amerika’da bir yıl önce bir iş modeli kurulmuş ve Lilakutu da bu sistemin Türkiye’deki öncülerinden. Aylık 19 TL’e abone olduğunuzda her ay size çok şık bir kutu içerisinde cilt bakımı, saç bakımı, kişisel bakım, makyaj ve parfüm ürünlerinin deneme boylarını (en az 5 adet ) gönderiyorlar. Evinizde ürünleri deneyip alıp almamaya karar veriyorsunuz. Abonelik aylık ve istediğinizde iptal edebiliyorsunuz. Çok güzel değil mi? Bence süper bir sistem.
Hafta içi lansman için sevgili Lilakutu ekibinin gönderdiği kutuyla karşılaşınca ne kadar sevindiğimi anlatamam. Ürünleri denemenin yanında her ay gelecek kutuyu beklemenin ve heyecanla kutuyu açmanın verdiği sevinç de Lilakutu’nun başka güzelliği bence. Bu yüzden de mutlaka abone olacağım. Size de rahatlıkla tavsiye ediyorum.
Bu arada abonelik alımlarına henüz başlamadılar. Ekim ayının son haftası yani haftaya başlayacaklarmış. Abonelik daha önce dediğim gibi aylık 19 TL, üyelik ise ücretsiz. Abone olmadan önce üye olabilir ve güzellik profilinizi oluşturabilirsiniz. Böylelikle gelişmelerden de haberdar olabilirsiniz. İsterseniz daha geniş bilgiye http://www.lilakutu.com/'dan ulaşabilirsiniz.
Gelelim bana gelen kutuya……









İçindekiler:
REVİGEN Dökülmelere Karşı Canlandırıcı Şampuan
8X4 Bay/Bayan Deodorant
Nivea Bayan Deodorant
2 adet Nivea Krem (bir tanesi Rihanna'lı :))
Davidoff Champion Energy Parfüm
Calvin Klein Forbidden Euphoria Parfüm
CLARINS Extra Firming Day Cream
PASTEL mavi oje
Yalnız şöyle bir şey var, o kadar minik ve tatlılar ki kullanmaya nasıl kıyacağım?????

15 Ekim 2011 Cumartesi

Dior Skin Crystal Nude


Mat cilt pürüzsüzleştirici olarak geçen bu ürün oldukça ilginç bir yapıya sahip. Renksiz ve mum gibi bir yapısı var. Tek başına kullanılabildiği gibi, makyaj altına baz olarak veya makyaj üstüne sabitleyici olarak kullanılabiliyor. Ben fazla makyaj yapmadığımdan baz olarak hiç denemedim, makyajı sabitlemesi hakkında da bir şey diyemeyeceğim. Sadece cildim daha pürüzsüz olsun diye renkli nemlendirici üzerine veya tek başına kullanıyorum. Renksiz olduğu için görüntüde bariz bir fark olmuyor ama nedense cilt biraz daha pürüzsüz görünüyor ve dokununca kadife gibi bir his veriyor.  Ayrıca yazın çok işime yaradı, parlayan bölgeleri çok güzel matlaştırıyor. Yani bu üründen gayet memnunum.


Bu ürünü sürünce gözeneklerin daha küçük göründüğünü söyleyenler var ama bence çok fazla bir şey beklemeyin. Asıl amacınız gözenekleri saklamaksa biliyorsunuzdur buna özel ürünler (clinique, benefit vb.) var bence onları kullanın.

Yalnız maalesef acayip toz toplayan bir ürün hem kendisi hem de süngeri çok çabuk kirleniyor. Acaba gerçekten toz mu topluyor yoksa renksiz olduğu için tozları mı gösteriyor anlamadım. Ben sürmeden önce ürünün üzerindeki tozları tek tek kağıdın sivri köşesiyle temizliyorum tabi görünenleri J. Süngere malesef bir çare bulamadım. Sürekli temiz tutulması çok zor.

Fiyatına gelince biraz fazla, Sevil’de şu an 95 TL civarı.

6 Ekim 2011 Perşembe

Murad ve Shiseido Aydınlatıcı Göz Kremleri

Zaman zaman gözlerimin altındaki morluklara takarım. Çok rahatsızlık veren bir görüntüsü yok neyse ki ama bazen bana çok batıyor. Yine böyle bir zamanda sevgili çilekten “Murad Lighten and Brighten Eye Treatment” almıştım. 2-3 ay kullandıktan sonra içindeki hidrokinon maddesini araştırdım ve gördüm ki hidrokinon denen şey baya bi zararlıya benziyor hemen kullanmayı bıraktım. Zaten kullandığım süre içinde göz altımda da bir değişiklik olmamıştı.

Neyse yine ürün arayışına girdim. Daha önce Shisedio’nun White Lucent serisinin nemlendiricisini kullanıp memnun kaldığımdan şu yazımda bahsetmiştim. Bir de göz kremini deneyeyim diyerek Sevil’den bir tane aldım. Oldukça da memnun kaldım. Göz altındaki morlukları bariz bir şekilde maalesef açmıyor veya tedavi etmiyor ama sürer sürmez göz çevresini aydınlatıyor ve parlaklık veriyor. Göz çevresine verdiği nem bence yeterli ve bende yağ butonu falan yapmadı. Bu yüzden eğer ciddi bir morluk probleminiz yoksa alıp deneyebilirsiniz. Fiyatı şu sıralar Sevil'de 120 TL civarı.

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

28 Ekim 2011 Cuma

Guerlain ve Clinique Kapatıcılar



Şu sıralar sivilce için iki tane kapatıcı kullanıyorum. Biri Guerlain Issima Creme Camphrea Anti Blemish Care, diğeri ise Clinique Acne Solutions Clearing Concealer.

İki kapatıcı da benim son zamanlardaki en büyük kurtarıcılarım. Nedense bilmem son zamanlarda yine sivilce çıkarmaya başladım, cildim çok bozuldu :( ...

Her iki kapatıcı da sivilce tedavisinde kullanılan salisilik asit içeriyor. Yani hem kapatıyorlar hem de tedavi ediyorlar. Tedavi konusunda çok birşey beklemeyin sadece biraz kurutuyorlar ve sivilcenin daha kötü olmasını engelliyorlar. Bu da bence yeterli. Guerlain başta çok kurutuyor gibi gelmişti ama artık aynı fikirde değilim. Kurutması gayet makul seviyede.

İkisi kalite açısından bana çok farklı gelmedi. Her ikisi de cildimde bir problem yaratmadı dolayısıyla her ikisinden de memnunun. Bence tek farkları renklerinde. İkisi arasında seçim yapacaksanız renklerine göre değerlendirmeniz gerekiyor bence.

Aşağıdaki resimde renkleri arasındaki farkı görebilirsiniz.  



Bu da dağıttıktan sonraki halleri;


  
Guerlain daha pembe alt tonlu, Clinique daha sarı. Renk olarak Guerlain bana daha uygun geldi. Demek ki neymiş ben pembe alt tonluymuşum :) Guerlain standart tek renk, Clinique’de ise 3 renk var. Bendeki 2 numara. Ten rengim çok açık olmasına rağmen 2 numara ben de bile açık durdu.

Her ikisini de sürer sürmez sivilcenin çevresi açık bir renk oluyor, dağıtayım derken sivilce de meydana çıkıyor. Kullanması, rengi tutturması bana biraz zor geldi ama yine de sağolsunlar çok işime yarıyorlar. Salisilik asit içeren başka bir markanın kapatıcısını bulamazsam Guerlain’ı tekrar alırım. Sizin bildiğiniz hem tedavi eden hem kapatan başka bir ürün var mı?

Fiyatlar:
Guerlain Türkiye’de şu sıralar 80 TL, Clinique ise 50 TL civarında.

22 Ekim 2011 Cumartesi

Lilakutu'm Benim :)

Kozmetik ürün alıp memnun kalmadığınız ve bir kenara attığınız mutlaka olmuştur. Benim çok oluyor. Mağazada kısıtlı zamanda ürünü tam olarak deneyemiyoruz ve satıcıdan testerini almak çok zor.  Ayrıca ürünü İnternetten sipariş veriyorsak zaten deneme şansımız yok.

Bütün bunlara çözüm olarak Amerika’da bir yıl önce bir iş modeli kurulmuş ve Lilakutu da bu sistemin Türkiye’deki öncülerinden. Aylık 19 TL’e abone olduğunuzda her ay size çok şık bir kutu içerisinde cilt bakımı, saç bakımı, kişisel bakım, makyaj ve parfüm ürünlerinin deneme boylarını (en az 5 adet ) gönderiyorlar. Evinizde ürünleri deneyip alıp almamaya karar veriyorsunuz. Abonelik aylık ve istediğinizde iptal edebiliyorsunuz. Çok güzel değil mi? Bence süper bir sistem.
Hafta içi lansman için sevgili Lilakutu ekibinin gönderdiği kutuyla karşılaşınca ne kadar sevindiğimi anlatamam. Ürünleri denemenin yanında her ay gelecek kutuyu beklemenin ve heyecanla kutuyu açmanın verdiği sevinç de Lilakutu’nun başka güzelliği bence. Bu yüzden de mutlaka abone olacağım. Size de rahatlıkla tavsiye ediyorum.
Bu arada abonelik alımlarına henüz başlamadılar. Ekim ayının son haftası yani haftaya başlayacaklarmış. Abonelik daha önce dediğim gibi aylık 19 TL, üyelik ise ücretsiz. Abone olmadan önce üye olabilir ve güzellik profilinizi oluşturabilirsiniz. Böylelikle gelişmelerden de haberdar olabilirsiniz. İsterseniz daha geniş bilgiye http://www.lilakutu.com/'dan ulaşabilirsiniz.
Gelelim bana gelen kutuya……









İçindekiler:
REVİGEN Dökülmelere Karşı Canlandırıcı Şampuan
8X4 Bay/Bayan Deodorant
Nivea Bayan Deodorant
2 adet Nivea Krem (bir tanesi Rihanna'lı :))
Davidoff Champion Energy Parfüm
Calvin Klein Forbidden Euphoria Parfüm
CLARINS Extra Firming Day Cream
PASTEL mavi oje
Yalnız şöyle bir şey var, o kadar minik ve tatlılar ki kullanmaya nasıl kıyacağım?????

15 Ekim 2011 Cumartesi

Dior Skin Crystal Nude


Mat cilt pürüzsüzleştirici olarak geçen bu ürün oldukça ilginç bir yapıya sahip. Renksiz ve mum gibi bir yapısı var. Tek başına kullanılabildiği gibi, makyaj altına baz olarak veya makyaj üstüne sabitleyici olarak kullanılabiliyor. Ben fazla makyaj yapmadığımdan baz olarak hiç denemedim, makyajı sabitlemesi hakkında da bir şey diyemeyeceğim. Sadece cildim daha pürüzsüz olsun diye renkli nemlendirici üzerine veya tek başına kullanıyorum. Renksiz olduğu için görüntüde bariz bir fark olmuyor ama nedense cilt biraz daha pürüzsüz görünüyor ve dokununca kadife gibi bir his veriyor.  Ayrıca yazın çok işime yaradı, parlayan bölgeleri çok güzel matlaştırıyor. Yani bu üründen gayet memnunum.


Bu ürünü sürünce gözeneklerin daha küçük göründüğünü söyleyenler var ama bence çok fazla bir şey beklemeyin. Asıl amacınız gözenekleri saklamaksa biliyorsunuzdur buna özel ürünler (clinique, benefit vb.) var bence onları kullanın.

Yalnız maalesef acayip toz toplayan bir ürün hem kendisi hem de süngeri çok çabuk kirleniyor. Acaba gerçekten toz mu topluyor yoksa renksiz olduğu için tozları mı gösteriyor anlamadım. Ben sürmeden önce ürünün üzerindeki tozları tek tek kağıdın sivri köşesiyle temizliyorum tabi görünenleri J. Süngere malesef bir çare bulamadım. Sürekli temiz tutulması çok zor.

Fiyatına gelince biraz fazla, Sevil’de şu an 95 TL civarı.

6 Ekim 2011 Perşembe

Murad ve Shiseido Aydınlatıcı Göz Kremleri

Zaman zaman gözlerimin altındaki morluklara takarım. Çok rahatsızlık veren bir görüntüsü yok neyse ki ama bazen bana çok batıyor. Yine böyle bir zamanda sevgili çilekten “Murad Lighten and Brighten Eye Treatment” almıştım. 2-3 ay kullandıktan sonra içindeki hidrokinon maddesini araştırdım ve gördüm ki hidrokinon denen şey baya bi zararlıya benziyor hemen kullanmayı bıraktım. Zaten kullandığım süre içinde göz altımda da bir değişiklik olmamıştı.

Neyse yine ürün arayışına girdim. Daha önce Shisedio’nun White Lucent serisinin nemlendiricisini kullanıp memnun kaldığımdan şu yazımda bahsetmiştim. Bir de göz kremini deneyeyim diyerek Sevil’den bir tane aldım. Oldukça da memnun kaldım. Göz altındaki morlukları bariz bir şekilde maalesef açmıyor veya tedavi etmiyor ama sürer sürmez göz çevresini aydınlatıyor ve parlaklık veriyor. Göz çevresine verdiği nem bence yeterli ve bende yağ butonu falan yapmadı. Bu yüzden eğer ciddi bir morluk probleminiz yoksa alıp deneyebilirsiniz. Fiyatı şu sıralar Sevil'de 120 TL civarı.