25 Aralık 2011 Pazar

Tırnak Eti Kremlerim

Bugün sizlere severek kullandığım tırnak eti kremlerimden bahsedeceğim.

Nelermiş bir bakalım;



1. Sally Hansen Instant Cuticle Remover: Bu jeli haftada bir kez banyodan sonra kullanıyorum. Etiketinde haftada 2'den fazla kullanılmaması gerektiği yazıyor. Ben üşengeç bir insan olduğumdan ancak 1 kez kullanabiliyorum. Jeli tırnak etlerine sıkıp yaklaşık 15 saniye sonra tahta çubukla tırnak etlerini ittiriyorum. Oldukça güçlü bir ürün tırnak etlerini hemen yumuşatıyor. Zaten üstünde 1 dakikadan fazla tırnakta tutmayın ve hemen sabunlu sıcak suyla yıkayın diyor. Ben bu üründen oldukça memnunum ve rahatlıkla da tavsiye ederim.
2. Burt's Bees Lemon Butter Cuticle Creme: En çok bunu seviyorum. Katı kıvamda bir ürün, uygulaması kolay. Gün içinde ihtiyaç duydukça tırnak etlerime sürüyorum ve sonuçtan çok memnunum. Tırnak etlerim hemen yumuşuyor ve tırnaklarım daha güzel görünüyor. Artık maniküre daha az ihtiyaç duyuyorum. Bir tane iş yerinde bir tane evde var. İş yerindeki resimde gördüğünüzden daha büyük. Gördüğünüz yerde sepete atın diyorum başka birşey demiyorum:)
3. Mavala Penetrating Cuticle Cream: Bundan da çok memnunum ama nedense uygulaması daha zor geliyor. Krem kıvamında olduğundan mı neden anlamadım... Burt's Bees olmasa bunu daha çok kullanırdım herhalde.

4 yorum:

  1. Kiz bende sadece normal el kremini kullaniyorum, yani tirnaklarimin kenarina masaj yaparak sürüyorum, ama bunlarda iyiymis : )

    YanıtlaSil
  2. Evet şekerim bunlar sadece tırnak eti olduğu için biraz daha etkili el kremlerine göre tavsiye ederim..

    YanıtlaSil
  3. tırnak etlerine vazelinde etkili tavsiye ederim biraz limon damlatırsanız burt beesin etkisi olur:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Burts bees de zaten limon gibi kokuyor:)

      Sil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

25 Aralık 2011 Pazar

Tırnak Eti Kremlerim

Bugün sizlere severek kullandığım tırnak eti kremlerimden bahsedeceğim.

Nelermiş bir bakalım;



1. Sally Hansen Instant Cuticle Remover: Bu jeli haftada bir kez banyodan sonra kullanıyorum. Etiketinde haftada 2'den fazla kullanılmaması gerektiği yazıyor. Ben üşengeç bir insan olduğumdan ancak 1 kez kullanabiliyorum. Jeli tırnak etlerine sıkıp yaklaşık 15 saniye sonra tahta çubukla tırnak etlerini ittiriyorum. Oldukça güçlü bir ürün tırnak etlerini hemen yumuşatıyor. Zaten üstünde 1 dakikadan fazla tırnakta tutmayın ve hemen sabunlu sıcak suyla yıkayın diyor. Ben bu üründen oldukça memnunum ve rahatlıkla da tavsiye ederim.
2. Burt's Bees Lemon Butter Cuticle Creme: En çok bunu seviyorum. Katı kıvamda bir ürün, uygulaması kolay. Gün içinde ihtiyaç duydukça tırnak etlerime sürüyorum ve sonuçtan çok memnunum. Tırnak etlerim hemen yumuşuyor ve tırnaklarım daha güzel görünüyor. Artık maniküre daha az ihtiyaç duyuyorum. Bir tane iş yerinde bir tane evde var. İş yerindeki resimde gördüğünüzden daha büyük. Gördüğünüz yerde sepete atın diyorum başka birşey demiyorum:)
3. Mavala Penetrating Cuticle Cream: Bundan da çok memnunum ama nedense uygulaması daha zor geliyor. Krem kıvamında olduğundan mı neden anlamadım... Burt's Bees olmasa bunu daha çok kullanırdım herhalde.

4 yorum:

  1. Kiz bende sadece normal el kremini kullaniyorum, yani tirnaklarimin kenarina masaj yaparak sürüyorum, ama bunlarda iyiymis : )

    YanıtlaSil
  2. Evet şekerim bunlar sadece tırnak eti olduğu için biraz daha etkili el kremlerine göre tavsiye ederim..

    YanıtlaSil
  3. tırnak etlerine vazelinde etkili tavsiye ederim biraz limon damlatırsanız burt beesin etkisi olur:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Burts bees de zaten limon gibi kokuyor:)

      Sil