17 Aralık 2011 Cumartesi

Gecikmiş Vanilya Club Yazısı

Aralık Vanilya Club kutusu çok önce elime ulaşmıştı. Yazısını hemen hazırlamıştım ama bir türlü yayınlayamadım. Düşüncelerimi sizinle paylaşmak için de geç de olsa yayınlamak istedim. Çok mu geç kaldım?
Açıkçası vanilya kutuyla ilgili sadece heyecanla bekleme kısmı güzeldi. Kutudaki ürünler bende biraz hayal kırıklığı yarattı.
Malumunuz Vanilya Club fiyatını 15 TL’den birdenbire 35 TL’e çıkardı. Gerekçe olarak da daha büyük boy ürün göndereceklermiş. Eski üyelere de aralık dahil 2 ay 15 TL ücret devam edecekmiş. Ben daha önce üye olduğum için neyse ki 15 TL ödedim. Eğer 35 TL ödeyenlere de aynı kutu gittiyse ve bundan sonrakiler de böyle olacaksa bence 35 TL’ye değmez. Bu yüzden 1 ay  daha aboneliğe devam edip sonra aboneliğimi iptal ettireceğim. Gelelim kutuya. .



Kutudaki ürünler şöyle;

1. Nuxe Huile Prodigieuse OR Kuru Yağ
2. L'Occitane - Verbena El için Krem Jel
3. Alessandro Nail Spa Tonic Nail Hardener
4. Fruttini Duş Jeli
5. Jane Iredale - Pure Pressed Base SPF 20
6. Jane Iredale - Just Kissed Lip Plumper
7. Priori Küçük Kremler

Bence kutudaki ürünler 35 TL etmez. Sadece L’occitane el kremi ile Nuxe kuru yağı beğendim. Diğerlerini kullanacağımı pek sanmıyorum. Umarım bundan sonraki kutular daha iyi olur. Ama ben yokum J

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

17 Aralık 2011 Cumartesi

Gecikmiş Vanilya Club Yazısı

Aralık Vanilya Club kutusu çok önce elime ulaşmıştı. Yazısını hemen hazırlamıştım ama bir türlü yayınlayamadım. Düşüncelerimi sizinle paylaşmak için de geç de olsa yayınlamak istedim. Çok mu geç kaldım?
Açıkçası vanilya kutuyla ilgili sadece heyecanla bekleme kısmı güzeldi. Kutudaki ürünler bende biraz hayal kırıklığı yarattı.
Malumunuz Vanilya Club fiyatını 15 TL’den birdenbire 35 TL’e çıkardı. Gerekçe olarak da daha büyük boy ürün göndereceklermiş. Eski üyelere de aralık dahil 2 ay 15 TL ücret devam edecekmiş. Ben daha önce üye olduğum için neyse ki 15 TL ödedim. Eğer 35 TL ödeyenlere de aynı kutu gittiyse ve bundan sonrakiler de böyle olacaksa bence 35 TL’ye değmez. Bu yüzden 1 ay  daha aboneliğe devam edip sonra aboneliğimi iptal ettireceğim. Gelelim kutuya. .



Kutudaki ürünler şöyle;

1. Nuxe Huile Prodigieuse OR Kuru Yağ
2. L'Occitane - Verbena El için Krem Jel
3. Alessandro Nail Spa Tonic Nail Hardener
4. Fruttini Duş Jeli
5. Jane Iredale - Pure Pressed Base SPF 20
6. Jane Iredale - Just Kissed Lip Plumper
7. Priori Küçük Kremler

Bence kutudaki ürünler 35 TL etmez. Sadece L’occitane el kremi ile Nuxe kuru yağı beğendim. Diğerlerini kullanacağımı pek sanmıyorum. Umarım bundan sonraki kutular daha iyi olur. Ama ben yokum J

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder