24 Aralık 2011 Cumartesi

Aralık Lilakutu'su

Aralık Lilakutu'su tek kelimeyle muhteşem:) 19 TL olmasına rağmen kutudaki ürünler hem sayıca fazla hem de kaliteli. Demek ki neymiş fiyatı arttırmadan da kalite yakalanabiliyormuş!

Gelelim kutuya....


Paket yine çok şık....



Kutudakiler;

1. Clarins Defatigant Eclair Countour Des Yeux Göz Kremi
2.PCO Whitening Mask
3. Murad AHA/BHA Exfoliating Cleanser
4.Ozoxlive Profesyonel Cilt Bakım Jeli
5.Clarins Tient Skin Illusion Fondöten
6. Max Factor Master Piece Maskara
7. Max Factor Kohl Göz Kalemi
8. Petal Fresh Çay Ağacı Özlü Organik Şampuan
9.Pastel Oje
10.Palladio Herbal Tinted Lip Balm
11. L'Occitane Bonne Mere Sabun
12. Snob Sport Erkek Parfümü
13. Snob Black Erkek Parfümü

Ben hepsini çok beğendim. Lilakutu'ya devam diyorum :)

2 yorum:

  1. Bencede süpermis, ne cok cesit ürün göndermisler : D

    YanıtlaSil
  2. Evet vivacım Lilakutu süper:)

    YanıtlaSil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

24 Aralık 2011 Cumartesi

Aralık Lilakutu'su

Aralık Lilakutu'su tek kelimeyle muhteşem:) 19 TL olmasına rağmen kutudaki ürünler hem sayıca fazla hem de kaliteli. Demek ki neymiş fiyatı arttırmadan da kalite yakalanabiliyormuş!

Gelelim kutuya....


Paket yine çok şık....



Kutudakiler;

1. Clarins Defatigant Eclair Countour Des Yeux Göz Kremi
2.PCO Whitening Mask
3. Murad AHA/BHA Exfoliating Cleanser
4.Ozoxlive Profesyonel Cilt Bakım Jeli
5.Clarins Tient Skin Illusion Fondöten
6. Max Factor Master Piece Maskara
7. Max Factor Kohl Göz Kalemi
8. Petal Fresh Çay Ağacı Özlü Organik Şampuan
9.Pastel Oje
10.Palladio Herbal Tinted Lip Balm
11. L'Occitane Bonne Mere Sabun
12. Snob Sport Erkek Parfümü
13. Snob Black Erkek Parfümü

Ben hepsini çok beğendim. Lilakutu'ya devam diyorum :)

2 yorum:

  1. Bencede süpermis, ne cok cesit ürün göndermisler : D

    YanıtlaSil
  2. Evet vivacım Lilakutu süper:)

    YanıtlaSil