20 Kasım 2011 Pazar

Bittiler #1

Evet efendimm bundan sonra bitenler postları ile karşınızda olacağım. Bakalım yakınlarda neler bitirmişim.


1. Shwarzkopf BC Bonacure Repair Rescue Shampoo: Bu şampuandan oldukça memnun kaldım. Boyadan dolayı saçlarım çok kurudu. Saçları kurutmuyor ve yumuşak yapıyor. Saçların taranmasını kolaylaştırıyor. Süper bir şampuan değil ama gayet iyi.
2. Dr.Brandt Pores No more Cleanser: Özellikle gözenekleri çok iyi temizlediğini söylüyor ama vaadettiğini yapmıyor malesef. Normal bir temizleyici, artı bir özelliği yok.
3. Lancome Bright Expert Intense Brightening Cleansing Foam: Bu da cildi parlattığını ve lekelere iyi geldiğini söylüyor ama bunun da pek bir numarası yok. Sadece cildi tahriş etmeyen, kurutmayan ve güzel temizleyen bir ürün.
4. Juice Beauty Cleansing Milk: Bu temizleme sütünden çok memnun kaldım. Hem göz hem cilt makyajını güzel temizliyor. En güzel yanı da organik olması.
5. Juice Beauty Hydrating Mist: Bu tonik de güzel. Cildi nemlendiriyor ve organik.
6. Juice Beauty Oil-Free Moistrurizer: Bu pek bir özelliği olmayan oil-free nemlendirici. Ben kullanırken çok sıkıldım ve son zamanlarda bitsin diye ellerim için kullandım.

İşte böyle....Umarım yakında da birşeyler bitirip yeni bir biten postu hazırlarım.

2 yorum:

  1. BC ürünlerden okadar güzel seyler okuyorumki, bende iyice merak ettim, mutlaka bakacagim : )
    juice beauty markasini almanyada hic görmedim, türkiyede ne cok cesit var ya masallah : )

    YanıtlaSil
  2. Almanya'da ucuzsa deneyebilirsin vivacım. İyi bir şampuan ama süper değil.
    Juice Beauty'i de strawberryden almıştım. Türkiye'de bazı eczanelerde var galiba. Ürünleri organik tavsiye ederim.

    YanıtlaSil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

20 Kasım 2011 Pazar

Bittiler #1

Evet efendimm bundan sonra bitenler postları ile karşınızda olacağım. Bakalım yakınlarda neler bitirmişim.


1. Shwarzkopf BC Bonacure Repair Rescue Shampoo: Bu şampuandan oldukça memnun kaldım. Boyadan dolayı saçlarım çok kurudu. Saçları kurutmuyor ve yumuşak yapıyor. Saçların taranmasını kolaylaştırıyor. Süper bir şampuan değil ama gayet iyi.
2. Dr.Brandt Pores No more Cleanser: Özellikle gözenekleri çok iyi temizlediğini söylüyor ama vaadettiğini yapmıyor malesef. Normal bir temizleyici, artı bir özelliği yok.
3. Lancome Bright Expert Intense Brightening Cleansing Foam: Bu da cildi parlattığını ve lekelere iyi geldiğini söylüyor ama bunun da pek bir numarası yok. Sadece cildi tahriş etmeyen, kurutmayan ve güzel temizleyen bir ürün.
4. Juice Beauty Cleansing Milk: Bu temizleme sütünden çok memnun kaldım. Hem göz hem cilt makyajını güzel temizliyor. En güzel yanı da organik olması.
5. Juice Beauty Hydrating Mist: Bu tonik de güzel. Cildi nemlendiriyor ve organik.
6. Juice Beauty Oil-Free Moistrurizer: Bu pek bir özelliği olmayan oil-free nemlendirici. Ben kullanırken çok sıkıldım ve son zamanlarda bitsin diye ellerim için kullandım.

İşte böyle....Umarım yakında da birşeyler bitirip yeni bir biten postu hazırlarım.

2 yorum:

  1. BC ürünlerden okadar güzel seyler okuyorumki, bende iyice merak ettim, mutlaka bakacagim : )
    juice beauty markasini almanyada hic görmedim, türkiyede ne cok cesit var ya masallah : )

    YanıtlaSil
  2. Almanya'da ucuzsa deneyebilirsin vivacım. İyi bir şampuan ama süper değil.
    Juice Beauty'i de strawberryden almıştım. Türkiye'de bazı eczanelerde var galiba. Ürünleri organik tavsiye ederim.

    YanıtlaSil