6 Ekim 2011 Perşembe

Murad ve Shiseido Aydınlatıcı Göz Kremleri

Zaman zaman gözlerimin altındaki morluklara takarım. Çok rahatsızlık veren bir görüntüsü yok neyse ki ama bazen bana çok batıyor. Yine böyle bir zamanda sevgili çilekten “Murad Lighten and Brighten Eye Treatment” almıştım. 2-3 ay kullandıktan sonra içindeki hidrokinon maddesini araştırdım ve gördüm ki hidrokinon denen şey baya bi zararlıya benziyor hemen kullanmayı bıraktım. Zaten kullandığım süre içinde göz altımda da bir değişiklik olmamıştı.

Neyse yine ürün arayışına girdim. Daha önce Shisedio’nun White Lucent serisinin nemlendiricisini kullanıp memnun kaldığımdan şu yazımda bahsetmiştim. Bir de göz kremini deneyeyim diyerek Sevil’den bir tane aldım. Oldukça da memnun kaldım. Göz altındaki morlukları bariz bir şekilde maalesef açmıyor veya tedavi etmiyor ama sürer sürmez göz çevresini aydınlatıyor ve parlaklık veriyor. Göz çevresine verdiği nem bence yeterli ve bende yağ butonu falan yapmadı. Bu yüzden eğer ciddi bir morluk probleminiz yoksa alıp deneyebilirsiniz. Fiyatı şu sıralar Sevil'de 120 TL civarı.

2 yorum:

  1. canim garnierin roll-on concealerini kullaniyorum bir yil´i gecti (ve hala ilk aldigim ürün bitmedi, 15 ml icinde, ikincisi cekmecede duruyor iki aydir, ne bileyim bukadari dayanacagini, her gün kullaniyorum!)
    ve zaten vaat´de ediyor ama bencede öyle, morluklari gideriyor, eskiden nekadari belirgindi benimkiler, acildilar resmen : )

    YanıtlaSil
  2. Bu ürün kapatıcı mı bakım kremi mi? ben de hemen alayım :)

    YanıtlaSil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

6 Ekim 2011 Perşembe

Murad ve Shiseido Aydınlatıcı Göz Kremleri

Zaman zaman gözlerimin altındaki morluklara takarım. Çok rahatsızlık veren bir görüntüsü yok neyse ki ama bazen bana çok batıyor. Yine böyle bir zamanda sevgili çilekten “Murad Lighten and Brighten Eye Treatment” almıştım. 2-3 ay kullandıktan sonra içindeki hidrokinon maddesini araştırdım ve gördüm ki hidrokinon denen şey baya bi zararlıya benziyor hemen kullanmayı bıraktım. Zaten kullandığım süre içinde göz altımda da bir değişiklik olmamıştı.

Neyse yine ürün arayışına girdim. Daha önce Shisedio’nun White Lucent serisinin nemlendiricisini kullanıp memnun kaldığımdan şu yazımda bahsetmiştim. Bir de göz kremini deneyeyim diyerek Sevil’den bir tane aldım. Oldukça da memnun kaldım. Göz altındaki morlukları bariz bir şekilde maalesef açmıyor veya tedavi etmiyor ama sürer sürmez göz çevresini aydınlatıyor ve parlaklık veriyor. Göz çevresine verdiği nem bence yeterli ve bende yağ butonu falan yapmadı. Bu yüzden eğer ciddi bir morluk probleminiz yoksa alıp deneyebilirsiniz. Fiyatı şu sıralar Sevil'de 120 TL civarı.

2 yorum:

  1. canim garnierin roll-on concealerini kullaniyorum bir yil´i gecti (ve hala ilk aldigim ürün bitmedi, 15 ml icinde, ikincisi cekmecede duruyor iki aydir, ne bileyim bukadari dayanacagini, her gün kullaniyorum!)
    ve zaten vaat´de ediyor ama bencede öyle, morluklari gideriyor, eskiden nekadari belirgindi benimkiler, acildilar resmen : )

    YanıtlaSil
  2. Bu ürün kapatıcı mı bakım kremi mi? ben de hemen alayım :)

    YanıtlaSil