28 Ekim 2011 Cuma

Guerlain ve Clinique Kapatıcılar



Şu sıralar sivilce için iki tane kapatıcı kullanıyorum. Biri Guerlain Issima Creme Camphrea Anti Blemish Care, diğeri ise Clinique Acne Solutions Clearing Concealer.

İki kapatıcı da benim son zamanlardaki en büyük kurtarıcılarım. Nedense bilmem son zamanlarda yine sivilce çıkarmaya başladım, cildim çok bozuldu :( ...

Her iki kapatıcı da sivilce tedavisinde kullanılan salisilik asit içeriyor. Yani hem kapatıyorlar hem de tedavi ediyorlar. Tedavi konusunda çok birşey beklemeyin sadece biraz kurutuyorlar ve sivilcenin daha kötü olmasını engelliyorlar. Bu da bence yeterli. Guerlain başta çok kurutuyor gibi gelmişti ama artık aynı fikirde değilim. Kurutması gayet makul seviyede.

İkisi kalite açısından bana çok farklı gelmedi. Her ikisi de cildimde bir problem yaratmadı dolayısıyla her ikisinden de memnunun. Bence tek farkları renklerinde. İkisi arasında seçim yapacaksanız renklerine göre değerlendirmeniz gerekiyor bence.

Aşağıdaki resimde renkleri arasındaki farkı görebilirsiniz.  



Bu da dağıttıktan sonraki halleri;


  
Guerlain daha pembe alt tonlu, Clinique daha sarı. Renk olarak Guerlain bana daha uygun geldi. Demek ki neymiş ben pembe alt tonluymuşum :) Guerlain standart tek renk, Clinique’de ise 3 renk var. Bendeki 2 numara. Ten rengim çok açık olmasına rağmen 2 numara ben de bile açık durdu.

Her ikisini de sürer sürmez sivilcenin çevresi açık bir renk oluyor, dağıtayım derken sivilce de meydana çıkıyor. Kullanması, rengi tutturması bana biraz zor geldi ama yine de sağolsunlar çok işime yarıyorlar. Salisilik asit içeren başka bir markanın kapatıcısını bulamazsam Guerlain’ı tekrar alırım. Sizin bildiğiniz hem tedavi eden hem kapatan başka bir ürün var mı?

Fiyatlar:
Guerlain Türkiye’de şu sıralar 80 TL, Clinique ise 50 TL civarında.

3 yorum:

  1. bende clinique kullanıyorum:)guerlainıda denemiştim ama rengi bana uymadı.Ve dediğin gibi uygulanması oldukça zor:(Yinede hiç yoktan iyidir:))

    YanıtlaSil
  2. canim bulabilirsen Vichy Dermablend kullan, ben bir senedir kullaniyorum bitmekde bilmiyor hic, hem fondöten, hem kapatici olarak kullanabilirsin cildinin durumuna göre, ayrica sivilcenin üstüne sürdügün zaman sivilceyide kurutuyor, süper birsey ,siddetle tavsiye ederim : )

    YanıtlaSil
  3. Bence de itsbea hiç yokten iyidir, eksik olmasınlar çok işe yarıyorlar:)
    ............................................

    Teşekkürler viva dermablendi mutlaka arayacağım. Burada bulmak zor galiba yakında yurt dışına gideceğim ordan bakarım artık...Bu arada bloğun varmış farketmemiştim. Hemen izlemeye aldım, çok beğendim. (http://vivalavitam.blogspot.com)

    YanıtlaSil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

28 Ekim 2011 Cuma

Guerlain ve Clinique Kapatıcılar



Şu sıralar sivilce için iki tane kapatıcı kullanıyorum. Biri Guerlain Issima Creme Camphrea Anti Blemish Care, diğeri ise Clinique Acne Solutions Clearing Concealer.

İki kapatıcı da benim son zamanlardaki en büyük kurtarıcılarım. Nedense bilmem son zamanlarda yine sivilce çıkarmaya başladım, cildim çok bozuldu :( ...

Her iki kapatıcı da sivilce tedavisinde kullanılan salisilik asit içeriyor. Yani hem kapatıyorlar hem de tedavi ediyorlar. Tedavi konusunda çok birşey beklemeyin sadece biraz kurutuyorlar ve sivilcenin daha kötü olmasını engelliyorlar. Bu da bence yeterli. Guerlain başta çok kurutuyor gibi gelmişti ama artık aynı fikirde değilim. Kurutması gayet makul seviyede.

İkisi kalite açısından bana çok farklı gelmedi. Her ikisi de cildimde bir problem yaratmadı dolayısıyla her ikisinden de memnunun. Bence tek farkları renklerinde. İkisi arasında seçim yapacaksanız renklerine göre değerlendirmeniz gerekiyor bence.

Aşağıdaki resimde renkleri arasındaki farkı görebilirsiniz.  



Bu da dağıttıktan sonraki halleri;


  
Guerlain daha pembe alt tonlu, Clinique daha sarı. Renk olarak Guerlain bana daha uygun geldi. Demek ki neymiş ben pembe alt tonluymuşum :) Guerlain standart tek renk, Clinique’de ise 3 renk var. Bendeki 2 numara. Ten rengim çok açık olmasına rağmen 2 numara ben de bile açık durdu.

Her ikisini de sürer sürmez sivilcenin çevresi açık bir renk oluyor, dağıtayım derken sivilce de meydana çıkıyor. Kullanması, rengi tutturması bana biraz zor geldi ama yine de sağolsunlar çok işime yarıyorlar. Salisilik asit içeren başka bir markanın kapatıcısını bulamazsam Guerlain’ı tekrar alırım. Sizin bildiğiniz hem tedavi eden hem kapatan başka bir ürün var mı?

Fiyatlar:
Guerlain Türkiye’de şu sıralar 80 TL, Clinique ise 50 TL civarında.

3 yorum:

  1. bende clinique kullanıyorum:)guerlainıda denemiştim ama rengi bana uymadı.Ve dediğin gibi uygulanması oldukça zor:(Yinede hiç yoktan iyidir:))

    YanıtlaSil
  2. canim bulabilirsen Vichy Dermablend kullan, ben bir senedir kullaniyorum bitmekde bilmiyor hic, hem fondöten, hem kapatici olarak kullanabilirsin cildinin durumuna göre, ayrica sivilcenin üstüne sürdügün zaman sivilceyide kurutuyor, süper birsey ,siddetle tavsiye ederim : )

    YanıtlaSil
  3. Bence de itsbea hiç yokten iyidir, eksik olmasınlar çok işe yarıyorlar:)
    ............................................

    Teşekkürler viva dermablendi mutlaka arayacağım. Burada bulmak zor galiba yakında yurt dışına gideceğim ordan bakarım artık...Bu arada bloğun varmış farketmemiştim. Hemen izlemeye aldım, çok beğendim. (http://vivalavitam.blogspot.com)

    YanıtlaSil