15 Ekim 2011 Cumartesi

Dior Skin Crystal Nude


Mat cilt pürüzsüzleştirici olarak geçen bu ürün oldukça ilginç bir yapıya sahip. Renksiz ve mum gibi bir yapısı var. Tek başına kullanılabildiği gibi, makyaj altına baz olarak veya makyaj üstüne sabitleyici olarak kullanılabiliyor. Ben fazla makyaj yapmadığımdan baz olarak hiç denemedim, makyajı sabitlemesi hakkında da bir şey diyemeyeceğim. Sadece cildim daha pürüzsüz olsun diye renkli nemlendirici üzerine veya tek başına kullanıyorum. Renksiz olduğu için görüntüde bariz bir fark olmuyor ama nedense cilt biraz daha pürüzsüz görünüyor ve dokununca kadife gibi bir his veriyor.  Ayrıca yazın çok işime yaradı, parlayan bölgeleri çok güzel matlaştırıyor. Yani bu üründen gayet memnunum.


Bu ürünü sürünce gözeneklerin daha küçük göründüğünü söyleyenler var ama bence çok fazla bir şey beklemeyin. Asıl amacınız gözenekleri saklamaksa biliyorsunuzdur buna özel ürünler (clinique, benefit vb.) var bence onları kullanın.

Yalnız maalesef acayip toz toplayan bir ürün hem kendisi hem de süngeri çok çabuk kirleniyor. Acaba gerçekten toz mu topluyor yoksa renksiz olduğu için tozları mı gösteriyor anlamadım. Ben sürmeden önce ürünün üzerindeki tozları tek tek kağıdın sivri köşesiyle temizliyorum tabi görünenleri J. Süngere malesef bir çare bulamadım. Sürekli temiz tutulması çok zor.

Fiyatına gelince biraz fazla, Sevil’de şu an 95 TL civarı.

2 yorum:

  1. Dior´un nude fondötenide cok övülüyor, buda güzel birseye benziyor : ) Sirf bu toz toplama olayina bende gicik oldugum icin hic sünger kullanamam, ben bildim bileli iki üc kere denedim ama yok olmuyor, icim rahat etmiyor, sanki kir topluyormusta yüzüme sürüyormusum gibime geliyor. Kardesim hep bir cok sünger alirdi drugstoredan, bir kere kullanip atilmak icinde onlar, belki böylede deniyebilirsin kafan bozulursa bu süngere ; )

    YanıtlaSil
  2. Sana katılıyorum. Asıl kiri toplayan sünger sanki. En iyisi bence de tek kullanımlık sünger alıp kullanmak.

    YanıtlaSil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

15 Ekim 2011 Cumartesi

Dior Skin Crystal Nude


Mat cilt pürüzsüzleştirici olarak geçen bu ürün oldukça ilginç bir yapıya sahip. Renksiz ve mum gibi bir yapısı var. Tek başına kullanılabildiği gibi, makyaj altına baz olarak veya makyaj üstüne sabitleyici olarak kullanılabiliyor. Ben fazla makyaj yapmadığımdan baz olarak hiç denemedim, makyajı sabitlemesi hakkında da bir şey diyemeyeceğim. Sadece cildim daha pürüzsüz olsun diye renkli nemlendirici üzerine veya tek başına kullanıyorum. Renksiz olduğu için görüntüde bariz bir fark olmuyor ama nedense cilt biraz daha pürüzsüz görünüyor ve dokununca kadife gibi bir his veriyor.  Ayrıca yazın çok işime yaradı, parlayan bölgeleri çok güzel matlaştırıyor. Yani bu üründen gayet memnunum.


Bu ürünü sürünce gözeneklerin daha küçük göründüğünü söyleyenler var ama bence çok fazla bir şey beklemeyin. Asıl amacınız gözenekleri saklamaksa biliyorsunuzdur buna özel ürünler (clinique, benefit vb.) var bence onları kullanın.

Yalnız maalesef acayip toz toplayan bir ürün hem kendisi hem de süngeri çok çabuk kirleniyor. Acaba gerçekten toz mu topluyor yoksa renksiz olduğu için tozları mı gösteriyor anlamadım. Ben sürmeden önce ürünün üzerindeki tozları tek tek kağıdın sivri köşesiyle temizliyorum tabi görünenleri J. Süngere malesef bir çare bulamadım. Sürekli temiz tutulması çok zor.

Fiyatına gelince biraz fazla, Sevil’de şu an 95 TL civarı.

2 yorum:

  1. Dior´un nude fondötenide cok övülüyor, buda güzel birseye benziyor : ) Sirf bu toz toplama olayina bende gicik oldugum icin hic sünger kullanamam, ben bildim bileli iki üc kere denedim ama yok olmuyor, icim rahat etmiyor, sanki kir topluyormusta yüzüme sürüyormusum gibime geliyor. Kardesim hep bir cok sünger alirdi drugstoredan, bir kere kullanip atilmak icinde onlar, belki böylede deniyebilirsin kafan bozulursa bu süngere ; )

    YanıtlaSil
  2. Sana katılıyorum. Asıl kiri toplayan sünger sanki. En iyisi bence de tek kullanımlık sünger alıp kullanmak.

    YanıtlaSil