18 Eylül 2011 Pazar

Estee Lauder Sumptuous Mascara


Çoook uzun zamandır yazmadığımın farkındayım. Mart ayında araba alıp kullanmaya karar verdim ki çok doğru bir kararmış. Göründüğü kadar da zor değilmiş. Bir süre onunla uğraştım sonra blogla arama soğukluk girdi ve içimden pek yazmak gelmedi. Bu arada yazacak çok fazla ürün birikti. Ben de Estee Lauder Sumptuous Mascara ile kaldığım yerden devam edeyim dedim. Bu mascaranın en çok rengini beğendim. Rengi kahverengi (07-amber) ve bu yüzden çok çok doğal duruyor. Benim gözlerim ve saçlarım kahverengi olduğu için rengi çok uydu bana. Çok çok dolgunluk vermiyor, belki kat kat sürülürse verir tabi, çok uzatmıyor ama benim sevdiğim yanı zaten doğal durması. Çok fazla makyaj yapan biri değilim bu yüzden de bu maskarayı çok rahat nerdeyse hergün kullanabiliyorum.
Fiyatına gelince... Amerikadan çok çok ucuza aldım....14,81 $ :) Burada şu sıralar 65 TL civarında. Aradaki farka bakar mısınız ya....nerde 25 TL (o sıralar dolar 1,70 TL idi ) nerde 65 TL....resmen kazıklanıyoruz çok yazık gerçekten.
Neyse durum böyle bir daha alır mıyım belki başka bir markanın kahverengi maskarasını denerim.
Bu arada resim çekmeye üşendiğim için, resmi Estee Lauder'in sitesinden aldım bunu da belirteyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

18 Eylül 2011 Pazar

Estee Lauder Sumptuous Mascara


Çoook uzun zamandır yazmadığımın farkındayım. Mart ayında araba alıp kullanmaya karar verdim ki çok doğru bir kararmış. Göründüğü kadar da zor değilmiş. Bir süre onunla uğraştım sonra blogla arama soğukluk girdi ve içimden pek yazmak gelmedi. Bu arada yazacak çok fazla ürün birikti. Ben de Estee Lauder Sumptuous Mascara ile kaldığım yerden devam edeyim dedim. Bu mascaranın en çok rengini beğendim. Rengi kahverengi (07-amber) ve bu yüzden çok çok doğal duruyor. Benim gözlerim ve saçlarım kahverengi olduğu için rengi çok uydu bana. Çok çok dolgunluk vermiyor, belki kat kat sürülürse verir tabi, çok uzatmıyor ama benim sevdiğim yanı zaten doğal durması. Çok fazla makyaj yapan biri değilim bu yüzden de bu maskarayı çok rahat nerdeyse hergün kullanabiliyorum.
Fiyatına gelince... Amerikadan çok çok ucuza aldım....14,81 $ :) Burada şu sıralar 65 TL civarında. Aradaki farka bakar mısınız ya....nerde 25 TL (o sıralar dolar 1,70 TL idi ) nerde 65 TL....resmen kazıklanıyoruz çok yazık gerçekten.
Neyse durum böyle bir daha alır mıyım belki başka bir markanın kahverengi maskarasını denerim.
Bu arada resim çekmeye üşendiğim için, resmi Estee Lauder'in sitesinden aldım bunu da belirteyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder