19 Mart 2011 Cumartesi

Guerlain Le 2 De Mascara


Uzun bir aradan sonra Guerlain Maskara ile karşınızdayım. Kendisini çok beğenerek kullanıyorum. Maskarayı kısaca özetleyeyim.

Kirpiklere verdiği hacim bence yeterli.
Kirpikleri birbirine yapıştırmaması ve ayrı ayrı taraması güzel.
Ben kıvırma özelliğini de beğendim.
Kalıcı bir maskara, sabah sürünce akşama kadar bozulmadan aynen duruyor.
Temizlenmesi kolay, bu tabii kullanılan makyaj temizleyiciye de bağlı biraz.
Ambalajı zaten süper, albeni albeni diyor :)

İki tane fırçası var. Büyük olan normal maskara fırçası, minik olan da kısa kirpikler için üretilmiş. Bendekinin küçük fırçası ışıltı vermesi için metalik mor renginde yani kısa kirpikler için değil. Küçük fırçayı pek kullanmıyorum, zaten sürünce de pek belli olduğunu söyleyemem.


Cosme-de sitesinden 41$'a aldım. Türkiye'de 90 TL civarında.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

19 Mart 2011 Cumartesi

Guerlain Le 2 De Mascara


Uzun bir aradan sonra Guerlain Maskara ile karşınızdayım. Kendisini çok beğenerek kullanıyorum. Maskarayı kısaca özetleyeyim.

Kirpiklere verdiği hacim bence yeterli.
Kirpikleri birbirine yapıştırmaması ve ayrı ayrı taraması güzel.
Ben kıvırma özelliğini de beğendim.
Kalıcı bir maskara, sabah sürünce akşama kadar bozulmadan aynen duruyor.
Temizlenmesi kolay, bu tabii kullanılan makyaj temizleyiciye de bağlı biraz.
Ambalajı zaten süper, albeni albeni diyor :)

İki tane fırçası var. Büyük olan normal maskara fırçası, minik olan da kısa kirpikler için üretilmiş. Bendekinin küçük fırçası ışıltı vermesi için metalik mor renginde yani kısa kirpikler için değil. Küçük fırçayı pek kullanmıyorum, zaten sürünce de pek belli olduğunu söyleyemem.


Cosme-de sitesinden 41$'a aldım. Türkiye'de 90 TL civarında.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder