27 Şubat 2011 Pazar

Yves Saint Laurent Mascara Volume Effet Faux Cils



Kirpiklerim dolgun olmadığı için daha çok hacim veren maskaraları seviyorum. İsminden de anlaşılacağı gibi takma kirpik etkisi yaptığını söylüyor o kadar olmasa da bence kirpiklere güzel bir hacim veriyor ve doğal duruyor. Kirpikleri yapış yapış yapmıyor bu yüzden kolay sürülüyor. Kalıcığı güzel ve kolay temizlenmesi de artı bir özelliği. Ben en çok rengini beğendim. Benimkinin rengi Fascinating Violet yani büyüleyici mor. Çok abartı bir mor değil ancak yakından mor olduğu anlaşılıyor. Güzel kokuyor ama maskaranın güzel kokmasına ne gerek var ki?
YSL'nin web sitesinde ürünü inceleyebilirsiniz.
Fiyatı ise Sephora'da 61,75 TL.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

27 Şubat 2011 Pazar

Yves Saint Laurent Mascara Volume Effet Faux Cils



Kirpiklerim dolgun olmadığı için daha çok hacim veren maskaraları seviyorum. İsminden de anlaşılacağı gibi takma kirpik etkisi yaptığını söylüyor o kadar olmasa da bence kirpiklere güzel bir hacim veriyor ve doğal duruyor. Kirpikleri yapış yapış yapmıyor bu yüzden kolay sürülüyor. Kalıcığı güzel ve kolay temizlenmesi de artı bir özelliği. Ben en çok rengini beğendim. Benimkinin rengi Fascinating Violet yani büyüleyici mor. Çok abartı bir mor değil ancak yakından mor olduğu anlaşılıyor. Güzel kokuyor ama maskaranın güzel kokmasına ne gerek var ki?
YSL'nin web sitesinde ürünü inceleyebilirsiniz.
Fiyatı ise Sephora'da 61,75 TL.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder