16 Şubat 2011 Çarşamba

Shiseido White Lucent Brightening Protective Moisturizer

Benim cildim T bölgesi hariç kuru ve mat olduğu için hafif parlaklık veren ve cildimi yeteri kadar nemlendiren nemlendiricileri seviyorum. Bu açıdan Shiseido White Lucent Brightening Protective Moisturizer’dan memnun kaldım. Kıvamı çok iyi, yeteri kadar nemlendiriyor ve en sevdiğim yanı sürdükten sonra hafif parlaklık veriyor ki ismi zaten Brightening Protective Moisturizer. Bir de SPF 16 güneş korumasına sahip olması diğer güzel yanı.

Aslında tekrar almayı isterim ama içeriklerinin yazdığı kutuyu atmışım. Eğer içeriklerini bulabilirsem inceleyip ona göre karar vereceğim. Elinde bu nemlendiricinin içerikleri olan varsa ve yorum olarak bu yazıya bırakırsa çok mutlu olurum.

Ben bu nemlendiriciyi temizleyici ve toniğiyle birlikte set halinde almıştım. Normalde 50 ml. olarak satılıyor ama bendeki 30 ml. Setin fiyatını hatırlayamıyorum ama nemlendiricinin şu andaki strawberry’deki fiyatı 90 TL civarında.

Daha önce aynı serinin Protective Day Emulsion’u kullanmıştım ve kullandıktan sonra cildimde gözle görülür bir fark görmediğimden daha önceki bir yazımda bahsetmiştim. Emulsion ve Moisturizer arasındaki farkı çözebilmiş değilim belki moisturizer benim için daha uygun olduğundan daha memnun kalmışımdır bilemiyorum. Bir de bunlardan önce kullandığım nemlendiricilerle arasındaki farklardan da kaynaklanıyor olabilir. Moisturizer’dan önce kullandığım nemlendiriciden (Murad Skin Perfecting Lotion) aynı etkileri görememiştim ve aralarında çok fark vardı. Neyse Emulsion’un da resmini ekleyip yazımı bitireyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

16 Şubat 2011 Çarşamba

Shiseido White Lucent Brightening Protective Moisturizer

Benim cildim T bölgesi hariç kuru ve mat olduğu için hafif parlaklık veren ve cildimi yeteri kadar nemlendiren nemlendiricileri seviyorum. Bu açıdan Shiseido White Lucent Brightening Protective Moisturizer’dan memnun kaldım. Kıvamı çok iyi, yeteri kadar nemlendiriyor ve en sevdiğim yanı sürdükten sonra hafif parlaklık veriyor ki ismi zaten Brightening Protective Moisturizer. Bir de SPF 16 güneş korumasına sahip olması diğer güzel yanı.

Aslında tekrar almayı isterim ama içeriklerinin yazdığı kutuyu atmışım. Eğer içeriklerini bulabilirsem inceleyip ona göre karar vereceğim. Elinde bu nemlendiricinin içerikleri olan varsa ve yorum olarak bu yazıya bırakırsa çok mutlu olurum.

Ben bu nemlendiriciyi temizleyici ve toniğiyle birlikte set halinde almıştım. Normalde 50 ml. olarak satılıyor ama bendeki 30 ml. Setin fiyatını hatırlayamıyorum ama nemlendiricinin şu andaki strawberry’deki fiyatı 90 TL civarında.

Daha önce aynı serinin Protective Day Emulsion’u kullanmıştım ve kullandıktan sonra cildimde gözle görülür bir fark görmediğimden daha önceki bir yazımda bahsetmiştim. Emulsion ve Moisturizer arasındaki farkı çözebilmiş değilim belki moisturizer benim için daha uygun olduğundan daha memnun kalmışımdır bilemiyorum. Bir de bunlardan önce kullandığım nemlendiricilerle arasındaki farklardan da kaynaklanıyor olabilir. Moisturizer’dan önce kullandığım nemlendiriciden (Murad Skin Perfecting Lotion) aynı etkileri görememiştim ve aralarında çok fark vardı. Neyse Emulsion’un da resmini ekleyip yazımı bitireyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder