4 Şubat 2011 Cuma

Lush Herbalism

Öncelikle siyah noktalardan nefret ettiğimi, yıllardır kendileriyle savaştığımı belirtmek isterim. Sanki cilt temiz değilmiş gibi bir izlenim veriyorlar ama şunu da söyleyeyim görünen siyahlık pislikten değilmiş, açılmış gözeneklerin içindeki sebumun oksijenle temas etmesiyle siyah bir renk oluşuyormuş. Tabi gözeneklerin içinde mutlaka kir birikiyordur o ayrı.

Siyah noktaları temizlemek için bildiğiniz gibi düzenli olarak buharla gözenekleri açmak, açılan gözeneklere peeling yapmak ve en sonunda da tonikle gözenekleri tekrar kapatmak gerekiyor.

Ben şimdiye kadar birçok peeling denedim. En son kullandığım ürün de Lush Herbalism. Aslında bu ürün web sayfasında yüz temizleyicisi kategorisinde ama Lush’da çalışan kişi bana peeling olarak verdi. Zaten hergün temizleyici olarak da kullanılamaz diye düşünüyorum. Lush’ın web sayfasında ürünü incelemek isterseniz buyrun lütfen

Kendisi şöyle:


Kapağını açtığınızda da şöyle görünüyor:


Kullanım şekli: Fındık büyüklüğünde bir parçayı avucunuza alıyorsunuz, bir miktar ılık suyla krem kıvamına getirip cildinize uyguluyorsunuz. Haftada 2-3 kez kullanılabilir. Başlarda kullanımı biraz zor geliyor, lavabo veya banyo yemyeşil oluyor ama sonra alışıyorsunuz. Kokusunu beğenmeyenler var bence kötü değil. Ben banyoda gözenekler buharla açıldığında kullanıyorum ve yanaklarım hassas olduğu için bu bölgelere değdirmemeye çalışıyorum. Ayrıca aktif sivilce olan ciltlerde peeling kullanılmaması gerektiğini de belirtmek isterim.

Ürünün güzel bir yanı paraben vb. koruyucu içermemesi. Bu yüzden de buzdolabında saklanması ve 3 ay içinde tüketilmesi gerekiyor. İçinde malesef parfüm var. Bunun dışında tehlikeli olabilecek başka bir içeriğe rastlamadım.

Bu üründen oldukça memnun kaldım diyebilirim. Zaten bu ürün Lush’ın en çok satılan ürünlerinden ve kullananlar genelde memnun. Bu yüzden elimdekinin son kullanma tarihi bittiğinde (bitirdiğimde diyemiyorum, çünkü biliyorum ki bitiremeyeceğim) ve eğer daha iyi bir peeling bulamazsam tekrar almayı düşünüyorum.

Fiyatı ise 21,90 TL (100gr.).

Lush Herbalism böyle. Elimde, hakkında bişeyler yazmak istediğim çok fazla ürün birikti. Daha çok Lush ve Fresh Line ürünleri. En kısa zamanda bu ürünlerle karşınızda olacağım:)

2 yorum:

  1. Ben de ikinci kutuyu bitiriyorum. Ciltte gözle görülür büyük farklar yaratmıyor ama psikolojik olarak doğal ürünler kullanmak rahatlatıyo beni. Bir de yıkarken lavaboya bulaşıyo ya ona sinir oluyorum:)
    Ben de bloguma ve çekilişime beklerim.
    http://myshimizu.blogspot.com/2012/06/markozi-age-kozmetik-sponsorlugunda-bol.html

    YanıtlaSil
  2. Shimizu evet yikarken lavaboya çok bulaşıyordu. Bu ürünü uzun zamandır kullanmıyorum hatırlatmış oldun:)

    YanıtlaSil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

4 Şubat 2011 Cuma

Lush Herbalism

Öncelikle siyah noktalardan nefret ettiğimi, yıllardır kendileriyle savaştığımı belirtmek isterim. Sanki cilt temiz değilmiş gibi bir izlenim veriyorlar ama şunu da söyleyeyim görünen siyahlık pislikten değilmiş, açılmış gözeneklerin içindeki sebumun oksijenle temas etmesiyle siyah bir renk oluşuyormuş. Tabi gözeneklerin içinde mutlaka kir birikiyordur o ayrı.

Siyah noktaları temizlemek için bildiğiniz gibi düzenli olarak buharla gözenekleri açmak, açılan gözeneklere peeling yapmak ve en sonunda da tonikle gözenekleri tekrar kapatmak gerekiyor.

Ben şimdiye kadar birçok peeling denedim. En son kullandığım ürün de Lush Herbalism. Aslında bu ürün web sayfasında yüz temizleyicisi kategorisinde ama Lush’da çalışan kişi bana peeling olarak verdi. Zaten hergün temizleyici olarak da kullanılamaz diye düşünüyorum. Lush’ın web sayfasında ürünü incelemek isterseniz buyrun lütfen

Kendisi şöyle:


Kapağını açtığınızda da şöyle görünüyor:


Kullanım şekli: Fındık büyüklüğünde bir parçayı avucunuza alıyorsunuz, bir miktar ılık suyla krem kıvamına getirip cildinize uyguluyorsunuz. Haftada 2-3 kez kullanılabilir. Başlarda kullanımı biraz zor geliyor, lavabo veya banyo yemyeşil oluyor ama sonra alışıyorsunuz. Kokusunu beğenmeyenler var bence kötü değil. Ben banyoda gözenekler buharla açıldığında kullanıyorum ve yanaklarım hassas olduğu için bu bölgelere değdirmemeye çalışıyorum. Ayrıca aktif sivilce olan ciltlerde peeling kullanılmaması gerektiğini de belirtmek isterim.

Ürünün güzel bir yanı paraben vb. koruyucu içermemesi. Bu yüzden de buzdolabında saklanması ve 3 ay içinde tüketilmesi gerekiyor. İçinde malesef parfüm var. Bunun dışında tehlikeli olabilecek başka bir içeriğe rastlamadım.

Bu üründen oldukça memnun kaldım diyebilirim. Zaten bu ürün Lush’ın en çok satılan ürünlerinden ve kullananlar genelde memnun. Bu yüzden elimdekinin son kullanma tarihi bittiğinde (bitirdiğimde diyemiyorum, çünkü biliyorum ki bitiremeyeceğim) ve eğer daha iyi bir peeling bulamazsam tekrar almayı düşünüyorum.

Fiyatı ise 21,90 TL (100gr.).

Lush Herbalism böyle. Elimde, hakkında bişeyler yazmak istediğim çok fazla ürün birikti. Daha çok Lush ve Fresh Line ürünleri. En kısa zamanda bu ürünlerle karşınızda olacağım:)

2 yorum:

  1. Ben de ikinci kutuyu bitiriyorum. Ciltte gözle görülür büyük farklar yaratmıyor ama psikolojik olarak doğal ürünler kullanmak rahatlatıyo beni. Bir de yıkarken lavaboya bulaşıyo ya ona sinir oluyorum:)
    Ben de bloguma ve çekilişime beklerim.
    http://myshimizu.blogspot.com/2012/06/markozi-age-kozmetik-sponsorlugunda-bol.html

    YanıtlaSil
  2. Shimizu evet yikarken lavaboya çok bulaşıyordu. Bu ürünü uzun zamandır kullanmıyorum hatırlatmış oldun:)

    YanıtlaSil