21 Şubat 2011 Pazartesi

Lush Big Şampuan


İlk Lush alışverişimde bu şampuanı tester olarak vermişlerdi. 1 hafta kadar kullandıktan sonra kuaföre gittiğimde, kuaför saçlarımın çok canlı ve parlak olduğunu söyledi ve ben de hemen bu şampuandan aldım. Normalde kuru, çabuk kırılan bir saç yapım var ve zaman zaman da dökülerek canımı sıkar. Bu şampuanı 1,5 aydır kullanıyorum ve çok memnunum. Şampuanın üzerinde “Mat ve cansız saçlarınız ham deniz tuzu, yosun ve limon suyu şampuanı ile parlayacak ve ipek gibi görünecek” yazıyor. Şampuan gerçekten de vaat ettiklerini yapıyor, saça canlılık ve parlaklık veriyor. Saçı kurutmuyor ve taranmasını zorlaştırmıyor. Saçım dönem dönem çok dökülür, bu şampuanı kullanırken pek dökülmedi.

Şampuanın çok ilginç de bir yapısı var. Tam olarak sıvı halde değil ve içinde büyük büyük tuzlar var. Başta bu tuzlar ne olacak diyorsunuz ama yıkadıkça yok oluyorlar. Kokusu çok güzel ve çok güzel köpürüyor. Alttaki resimde tuzları gördünüz mü?


Aşağıdaki resimde içeriklerine bakabilirsiniz.



Gördüğünüz gibi malesef içinde Sodium Laureth Sulfate, Coumarin, Perfume, Methylparaben ve Prophylparaben var. Aslında içerik olarak pek tercih etmeyeceğim bir şampuan ama çok da memnunum. Ben de karar veremedim tekrar alayım mı almayayım mı?

Fiyatı ise 39,90 TL (330 gr.)

Ürünü Lush'ın web sayfasında buradan inceleyebilirsiniz.

6 yorum:

  1. bende şimdi banyoya giriyordum BİG'imle beraber:)

    YanıtlaSil
  2. kokusu taaa buraya geldi zaten :)

    YanıtlaSil
  3. bu urun gercekten cok guzel cevremde kullanan arkadaslar var memnunlar sizinde memnun oldugunuza sevindim konuyla ilgili degil ama size bir haber vermek istiyorum blogumda selva makarna ile 5 kisiye lezzet kolisi hediye ediyoruz izleyicim olursaniz katilmayi kabul ederseniz cok sevinirim bloguma yorumunuzu yazar ve blogunuzda da duyurursaniz ne mutlu bana cunku bu benim ilk kampanyam destek olursaniz sevinirim saygilar http://portakalcicegi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Pek şanslı değilimdir o yüzden çekilişlere pek katılmak istemiyorum ama burdan duyurmak isterim. Çekiliş için http://portakalcicegi.blogspot.com/2011/02/selva-makarna-ile-kampanyamizda-5.html adresine tıklayabilirsinz.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. bunu cogu bloggerler tavsiye ediyor, demekki gercekten cok iyi : ) Lush´in magazisina yaklasirken bile kokusu geliyor, bende ürünleri gördügüm anda kokulari canlandirabiliyorum haha ; )

    YanıtlaSil
  6. evet dediğin gibi kullanıp da memnun kalmayan görmedim :) Bendeki bitti ama en kısa zamanda alacağım. Daha sonra tekrar Lush'a gittiğimde satan bayan her banyoda kullanmayın haftada 1 kez falan kullanın, saçınızı kurutur dedi ben de bir sonrakinde öyle yapacağım....

    YanıtlaSil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Durma Paylaş:)

21 Şubat 2011 Pazartesi

Lush Big Şampuan


İlk Lush alışverişimde bu şampuanı tester olarak vermişlerdi. 1 hafta kadar kullandıktan sonra kuaföre gittiğimde, kuaför saçlarımın çok canlı ve parlak olduğunu söyledi ve ben de hemen bu şampuandan aldım. Normalde kuru, çabuk kırılan bir saç yapım var ve zaman zaman da dökülerek canımı sıkar. Bu şampuanı 1,5 aydır kullanıyorum ve çok memnunum. Şampuanın üzerinde “Mat ve cansız saçlarınız ham deniz tuzu, yosun ve limon suyu şampuanı ile parlayacak ve ipek gibi görünecek” yazıyor. Şampuan gerçekten de vaat ettiklerini yapıyor, saça canlılık ve parlaklık veriyor. Saçı kurutmuyor ve taranmasını zorlaştırmıyor. Saçım dönem dönem çok dökülür, bu şampuanı kullanırken pek dökülmedi.

Şampuanın çok ilginç de bir yapısı var. Tam olarak sıvı halde değil ve içinde büyük büyük tuzlar var. Başta bu tuzlar ne olacak diyorsunuz ama yıkadıkça yok oluyorlar. Kokusu çok güzel ve çok güzel köpürüyor. Alttaki resimde tuzları gördünüz mü?


Aşağıdaki resimde içeriklerine bakabilirsiniz.



Gördüğünüz gibi malesef içinde Sodium Laureth Sulfate, Coumarin, Perfume, Methylparaben ve Prophylparaben var. Aslında içerik olarak pek tercih etmeyeceğim bir şampuan ama çok da memnunum. Ben de karar veremedim tekrar alayım mı almayayım mı?

Fiyatı ise 39,90 TL (330 gr.)

Ürünü Lush'ın web sayfasında buradan inceleyebilirsiniz.

6 yorum:

  1. bende şimdi banyoya giriyordum BİG'imle beraber:)

    YanıtlaSil
  2. kokusu taaa buraya geldi zaten :)

    YanıtlaSil
  3. bu urun gercekten cok guzel cevremde kullanan arkadaslar var memnunlar sizinde memnun oldugunuza sevindim konuyla ilgili degil ama size bir haber vermek istiyorum blogumda selva makarna ile 5 kisiye lezzet kolisi hediye ediyoruz izleyicim olursaniz katilmayi kabul ederseniz cok sevinirim bloguma yorumunuzu yazar ve blogunuzda da duyurursaniz ne mutlu bana cunku bu benim ilk kampanyam destek olursaniz sevinirim saygilar http://portakalcicegi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Pek şanslı değilimdir o yüzden çekilişlere pek katılmak istemiyorum ama burdan duyurmak isterim. Çekiliş için http://portakalcicegi.blogspot.com/2011/02/selva-makarna-ile-kampanyamizda-5.html adresine tıklayabilirsinz.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. bunu cogu bloggerler tavsiye ediyor, demekki gercekten cok iyi : ) Lush´in magazisina yaklasirken bile kokusu geliyor, bende ürünleri gördügüm anda kokulari canlandirabiliyorum haha ; )

    YanıtlaSil
  6. evet dediğin gibi kullanıp da memnun kalmayan görmedim :) Bendeki bitti ama en kısa zamanda alacağım. Daha sonra tekrar Lush'a gittiğimde satan bayan her banyoda kullanmayın haftada 1 kez falan kullanın, saçınızı kurutur dedi ben de bir sonrakinde öyle yapacağım....

    YanıtlaSil