12 Şubat 2011 Cumartesi

Lush Angels On Bare Skin

İlk defa Lush mağazasına gittiğimde, siyah noktalar için peeling aradığımı söyledim. Aslında gözüm Herbalism’deydi ama cildim hassas olduğu için bunu önerdiler. Ürünün kutusunun üzerinde de gül ile yumuşakık verdiği, lavanta ile cildin yağ dengesini koruduğu yazıyor. Ama peelingi sadece yağlı olan T bölgesine yapacağıma göre hassas olan bölgelere Herbalism’in bir zararı olmazdı. Nitekim de ikinci gidişimde Herbalism’i aldım, hassas olan yerlere değdirmediğimden bu bölgelere bişey olmadı. Bu arada Herbalism’le ilgili yazıma buradan ulaşabilirsiniz.

Herbalism’le ilgili internetten güzel yorumlar okumuştum o yüzden Angels’tan hemen sonra Herbalism’i de aldım. Benim yaptığım yine gereksiz bir işti ama napayım :) Herbalism gelince Angels’ın pabucu dama atıldı, çok az kullanabildim. Biliyorsunuz bir üründen ancak belli bir süre düzenli kullandıktan sonra fayda sağlanabilir. Bu yüzden pek yorum yapamayacağım. Denemesi için çevremdekilere bu üründen vermiştim, memnun kaldıklarını söylediler. Yani genel olarak güzel bir ürün ama ben Herbalism’i tercih ederim. Herbalism de cildi kurutmuyor veya tahriş etmiyor. Bu yüzden Angels’ı tekrar almayı düşünmüyorum.

Ürünün kutusu açıldıktan sonra aşağıdaki gibi görünüyor. İçindeki lavantaları görmüşsünüzdür. Kokusu da gayet güzel bence.


İçindekilere aşağıdaki resimden bakabilirsiniz. Bu arada Lush ürünlerine, o ürünü yapanın ismini ve resmini de koyuyorlar. Acaba bu resimler gerçekten ürünü yapanlara benziyor mudur? Yoksa hepsinde benzer resimler mi vardır?


Resimde de gördüğünüz gibi koruyucu madde kullanılmamış ama malesef parfüm içeriyor. 3 ay gibi kısa bir kullanım ömrü var ve buzdolabında saklanması gerekiyor. Fiyatı ise 21,9 TL ( 100 gr.)

Angels’ı Lush’ın web sayfasından incelemek isterseniz bir tık buraya lütfen..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

12 Şubat 2011 Cumartesi

Lush Angels On Bare Skin

İlk defa Lush mağazasına gittiğimde, siyah noktalar için peeling aradığımı söyledim. Aslında gözüm Herbalism’deydi ama cildim hassas olduğu için bunu önerdiler. Ürünün kutusunun üzerinde de gül ile yumuşakık verdiği, lavanta ile cildin yağ dengesini koruduğu yazıyor. Ama peelingi sadece yağlı olan T bölgesine yapacağıma göre hassas olan bölgelere Herbalism’in bir zararı olmazdı. Nitekim de ikinci gidişimde Herbalism’i aldım, hassas olan yerlere değdirmediğimden bu bölgelere bişey olmadı. Bu arada Herbalism’le ilgili yazıma buradan ulaşabilirsiniz.

Herbalism’le ilgili internetten güzel yorumlar okumuştum o yüzden Angels’tan hemen sonra Herbalism’i de aldım. Benim yaptığım yine gereksiz bir işti ama napayım :) Herbalism gelince Angels’ın pabucu dama atıldı, çok az kullanabildim. Biliyorsunuz bir üründen ancak belli bir süre düzenli kullandıktan sonra fayda sağlanabilir. Bu yüzden pek yorum yapamayacağım. Denemesi için çevremdekilere bu üründen vermiştim, memnun kaldıklarını söylediler. Yani genel olarak güzel bir ürün ama ben Herbalism’i tercih ederim. Herbalism de cildi kurutmuyor veya tahriş etmiyor. Bu yüzden Angels’ı tekrar almayı düşünmüyorum.

Ürünün kutusu açıldıktan sonra aşağıdaki gibi görünüyor. İçindeki lavantaları görmüşsünüzdür. Kokusu da gayet güzel bence.


İçindekilere aşağıdaki resimden bakabilirsiniz. Bu arada Lush ürünlerine, o ürünü yapanın ismini ve resmini de koyuyorlar. Acaba bu resimler gerçekten ürünü yapanlara benziyor mudur? Yoksa hepsinde benzer resimler mi vardır?


Resimde de gördüğünüz gibi koruyucu madde kullanılmamış ama malesef parfüm içeriyor. 3 ay gibi kısa bir kullanım ömrü var ve buzdolabında saklanması gerekiyor. Fiyatı ise 21,9 TL ( 100 gr.)

Angels’ı Lush’ın web sayfasından incelemek isterseniz bir tık buraya lütfen..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder