24 Şubat 2011 Perşembe

Lancome Blush Subtil Shimmer



Eveeet bugün yeni allığımla karşınızdayım :) Rengi Peach Fever yani şeftali ateşi ama tam şeftali değil pembeye dönük. İçinde minik minik ışıltılar var ama sürünce insanı rahatsız eden koca koca ışıltılardan değil. Rengini ve ışıltısını çok beğendim. Ayrıca kalıcı olması da çok güzel. Rengini görmeniz için resim çekmeye çalıştım ama bu konuda tecrübesizim malesef :(

Flash kullanmadan çektiğim resim, gördüğünüz gibi daha çok pembe gibi;


Bu da flash kullanarak çektiğim resim, ışıltıları görümüşsünüzdür. Burada da daha çok şeftali gibi.


Bu resimde rengini daha iyi görebilirsiniz. Parmağımla biraz yoğun sürdüm. Yanakta daha doğal duruyor tabii ki. Bu flash'lı;

 Bu da flash'sız;

Ben de alerji falan yapmadı. İçindekileri aşağıdaki resimde görebilirsiniz. İçinde parabenin her hali, dimethicone, parfum ve coumarin var. Ama sonuçta bu bir makyaj malzemesi diyerek kıvırayım bari. Çok beğendim napayım :)


Fiyatı Sephora'da 84,55 TL.

7 yorum:

  1. Merhaba blogunu gezdim bnm gibi yenisin sende:)Lancome un allıklari guzeldir benim cildim yagli olmasina ragmen cabuk ucmuyorlar.bu rengin bende testeri var sanirim.hic bakmamistim daha ama gorunce gözleirm parladi:)

    YanıtlaSil
  2. yorumum gitmedi beceremedimmi nedir:)

    Lancome un allıklari guzeldir.Benim cildim yagli olmasina ragmen ucmuyorlar hemen.Bu rengin bende testeri var sanirim daha denememistim.Simdi gorunce gozlerim parladi:)

    YanıtlaSil
  3. evet hemen uçmaması ve kalıcı olması benim de dikkatimi çekti. teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan canım..

    YanıtlaSil
  5. rengi mükemmel. zevklerimiz çok benzermiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de rengini çok seviyorum:)

      Sil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

24 Şubat 2011 Perşembe

Lancome Blush Subtil Shimmer



Eveeet bugün yeni allığımla karşınızdayım :) Rengi Peach Fever yani şeftali ateşi ama tam şeftali değil pembeye dönük. İçinde minik minik ışıltılar var ama sürünce insanı rahatsız eden koca koca ışıltılardan değil. Rengini ve ışıltısını çok beğendim. Ayrıca kalıcı olması da çok güzel. Rengini görmeniz için resim çekmeye çalıştım ama bu konuda tecrübesizim malesef :(

Flash kullanmadan çektiğim resim, gördüğünüz gibi daha çok pembe gibi;


Bu da flash kullanarak çektiğim resim, ışıltıları görümüşsünüzdür. Burada da daha çok şeftali gibi.


Bu resimde rengini daha iyi görebilirsiniz. Parmağımla biraz yoğun sürdüm. Yanakta daha doğal duruyor tabii ki. Bu flash'lı;

 Bu da flash'sız;

Ben de alerji falan yapmadı. İçindekileri aşağıdaki resimde görebilirsiniz. İçinde parabenin her hali, dimethicone, parfum ve coumarin var. Ama sonuçta bu bir makyaj malzemesi diyerek kıvırayım bari. Çok beğendim napayım :)


Fiyatı Sephora'da 84,55 TL.

7 yorum:

  1. Merhaba blogunu gezdim bnm gibi yenisin sende:)Lancome un allıklari guzeldir benim cildim yagli olmasina ragmen cabuk ucmuyorlar.bu rengin bende testeri var sanirim.hic bakmamistim daha ama gorunce gözleirm parladi:)

    YanıtlaSil
  2. yorumum gitmedi beceremedimmi nedir:)

    Lancome un allıklari guzeldir.Benim cildim yagli olmasina ragmen ucmuyorlar hemen.Bu rengin bende testeri var sanirim daha denememistim.Simdi gorunce gozlerim parladi:)

    YanıtlaSil
  3. evet hemen uçmaması ve kalıcı olması benim de dikkatimi çekti. teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan canım..

    YanıtlaSil
  5. rengi mükemmel. zevklerimiz çok benzermiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de rengini çok seviyorum:)

      Sil