26 Şubat 2011 Cumartesi

Cosme-de Siparişim


Hazır siparişin heyecanı geçmeden birşeyler yazayım ve Cosme-de'den bahsedeyim dedim.  Sipariş 8 iş gününde sorunsuz elime ulaştı. Ürünler Hong Kong'dan geldi. Fiyatlar Türkiye'ye göre çok iyi. Kargoda da sorun yaşamayınca bundan sonra rahatlıkla sipariş veririm. Gelelim ürünlere.


1. Guerlain Le 2 de Guerlain Two Brush Mascara (Butterfly Sparkle): Çok sevdim bu maskarayı. Neden olduğunu ayrıca yazacağım. 2 fırçası var. Büyük olanı siyah, küçük olanı da ışıltı vermesi için metalik mor. Zaten ambalajına diyecek yok süper. Fiyatı 41$


2. Guerlain Issima Creme Camphrea Kapatıcı: Sivilceleri hem tedavi eden hem de kapatan bir kapatıcı arıyordum ve cafeanneyazar'ın bu kapatıcıdan memnun kaldığını görünce sipariş verdim. Biraz kullanayım daha ayrıntılı yazarım. Hangi birini yazacağım ben de bilmiyorum. Fiyatı 30$

4 yorum:

  1. Anne yazar ne diyorsa doğrudur, Yeldacığım..Dur ona bir haber vereyim emin ol çok sevinir faydalı olduğuna..

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Handecim. Anneyazar'a söylemiştim sipariş verdiğimi o da şöyle demiş;
    "GUERLAİN İNSİMA CREME CAMPHREA'I sivilce üzerine uygularken temiz parmağınla pıt pıt yaparak yediriyorsun. Kesinlikle direkt sürmek yok aklında olsun. Kesinlikle iyi geleceğine eminim rüştünü ispatlamış bir ürün zira:))"

    YanıtlaSil
  3. yeldacm,bu sivilceler için olan ürünün yazısını merakla bekliyorum..memnun kaldın mı?

    YanıtlaSil
  4. Memnun kaldım diyebilirim ama sivilceleri çok kuruttu. Yazısını senin için en kısa sürede hazırlayacağım. İlgin için teşekkürler itsbeacim:)

    YanıtlaSil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

26 Şubat 2011 Cumartesi

Cosme-de Siparişim


Hazır siparişin heyecanı geçmeden birşeyler yazayım ve Cosme-de'den bahsedeyim dedim.  Sipariş 8 iş gününde sorunsuz elime ulaştı. Ürünler Hong Kong'dan geldi. Fiyatlar Türkiye'ye göre çok iyi. Kargoda da sorun yaşamayınca bundan sonra rahatlıkla sipariş veririm. Gelelim ürünlere.


1. Guerlain Le 2 de Guerlain Two Brush Mascara (Butterfly Sparkle): Çok sevdim bu maskarayı. Neden olduğunu ayrıca yazacağım. 2 fırçası var. Büyük olanı siyah, küçük olanı da ışıltı vermesi için metalik mor. Zaten ambalajına diyecek yok süper. Fiyatı 41$


2. Guerlain Issima Creme Camphrea Kapatıcı: Sivilceleri hem tedavi eden hem de kapatan bir kapatıcı arıyordum ve cafeanneyazar'ın bu kapatıcıdan memnun kaldığını görünce sipariş verdim. Biraz kullanayım daha ayrıntılı yazarım. Hangi birini yazacağım ben de bilmiyorum. Fiyatı 30$

4 yorum:

  1. Anne yazar ne diyorsa doğrudur, Yeldacığım..Dur ona bir haber vereyim emin ol çok sevinir faydalı olduğuna..

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Handecim. Anneyazar'a söylemiştim sipariş verdiğimi o da şöyle demiş;
    "GUERLAİN İNSİMA CREME CAMPHREA'I sivilce üzerine uygularken temiz parmağınla pıt pıt yaparak yediriyorsun. Kesinlikle direkt sürmek yok aklında olsun. Kesinlikle iyi geleceğine eminim rüştünü ispatlamış bir ürün zira:))"

    YanıtlaSil
  3. yeldacm,bu sivilceler için olan ürünün yazısını merakla bekliyorum..memnun kaldın mı?

    YanıtlaSil
  4. Memnun kaldım diyebilirim ama sivilceleri çok kuruttu. Yazısını senin için en kısa sürede hazırlayacağım. İlgin için teşekkürler itsbeacim:)

    YanıtlaSil