9 Ocak 2011 Pazar

Shiseido The Skincare Tinted Moisturizer

Oldum olası fondoten ve pudraları doğal bulmamışımdır ve yüzümde sivilce çıkarır diye korkmuşumdur. Shiseido'nun bu ürünü renkli nemlendirici olarak geçiyor. Sürünce doğal duruyor ve sivilce problemi yapmıyor. Günlük nemlendirici olarak kullanılabilir ama ben sadece çok nadir makyaj yaptığımda sürüyorum. Güneş koruma faktörü 20 SPF olması da güzel bir özellik. Bittiğinde tekrar alabilirim.

Üzerinde içindekiler yazmıyor, belki kutusunda vardır ama ben attım. Sadece aktif bileşen olarak Octinoxate (UV filtresi olarak kullanılıyormuş, cosmeticdatabase'de tehlike derecesi 10 üzerinden 6) ve titanium dioxide (cosmeticdatabase'de tehlike derecesi 10 üzerinden 1-3) var. Sanki çok tehlikeli değil ama diğer içerikleri de görmek lazım.
Gelelim fiyatına. Ben Amerika'dan 38$'a aldım, şimdi Sevil'in sitesinden baktım 82,80 TL.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

9 Ocak 2011 Pazar

Shiseido The Skincare Tinted Moisturizer

Oldum olası fondoten ve pudraları doğal bulmamışımdır ve yüzümde sivilce çıkarır diye korkmuşumdur. Shiseido'nun bu ürünü renkli nemlendirici olarak geçiyor. Sürünce doğal duruyor ve sivilce problemi yapmıyor. Günlük nemlendirici olarak kullanılabilir ama ben sadece çok nadir makyaj yaptığımda sürüyorum. Güneş koruma faktörü 20 SPF olması da güzel bir özellik. Bittiğinde tekrar alabilirim.

Üzerinde içindekiler yazmıyor, belki kutusunda vardır ama ben attım. Sadece aktif bileşen olarak Octinoxate (UV filtresi olarak kullanılıyormuş, cosmeticdatabase'de tehlike derecesi 10 üzerinden 6) ve titanium dioxide (cosmeticdatabase'de tehlike derecesi 10 üzerinden 1-3) var. Sanki çok tehlikeli değil ama diğer içerikleri de görmek lazım.
Gelelim fiyatına. Ben Amerika'dan 38$'a aldım, şimdi Sevil'in sitesinden baktım 82,80 TL.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder