15 Ocak 2011 Cumartesi

More Than Soap Duş Jelleri

                                            
Şu sıralar More Than Soap'un Portakal&Çikolata&Tarçın ve Çilek&Yoğurtlu iki duş jelini kullanıyorum. Üzerinde yazan portakal,çikolata, tarçın, çilek kokuları pek alınmıyor, daha çok baharatlı bir koku hakim. Cildi kurutmaması güzel. Fiyatı duş jeline göre biraz tuzlu (25,67 TL), ben markafoniden indirimli almıştım. Bu arada Ankara'da mağazasını bulamadım, İstanbul'da mağazaları var. btdepo'dan sipariş verilebiliyor.


Gelelim en önemli kısma, içeriğine.

Natural TERMAL Water / Olive fruit oil / Annuus Elaeis Guineensis [Palm] Oil / Helianthus Annuus [Sunflower] seed oil / Ricinus Communis [Castor] seed oil / Glycerine [vegetable] / Butyrospermum Parkii [Shea Karite Butter] fruit / Orange extract /Tocopherol [natural Vitamin E] Aromatherapy quality essential oils/ Cinnemon oil / Cacao oil Potassium hidroksit / Natural lutein flower extract for colour / Phenoxyethanol [preservative]

İçindeki tek kimyasal, koruyucu olarak kullanılan Phenoxyethanol gibi görünüyor.  Bu koruyucunun Cosmeticdatabase'deki tehlike derecesi 10 üzerinden 4. CIR (Cosmetic Ingredient Review)'de de %5'e kadar güvenli olduğu yazıyor.Ayrıca wikipedia'daki bilgiler için buyrun. (Malesef Türkçe kaynak pek bulamadığım için İngilizce kaynak vermek zorunda kalıyorum).

Çok fazla kimyasal içermemesi güzel ama kokusu ve fiyatı göz önünde alındığında sanırım tekrar almam.

2 yorum:

  1. Kozmetik ürünlerin içerikleri benim için de çok önemli. Bun dan sonra zvkle blogunuzu takip edeceğim:)

    YanıtlaSil
  2. ben de sizin bloğunuzu çok beğendim. takipteyim :)

    YanıtlaSil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

15 Ocak 2011 Cumartesi

More Than Soap Duş Jelleri

                                            
Şu sıralar More Than Soap'un Portakal&Çikolata&Tarçın ve Çilek&Yoğurtlu iki duş jelini kullanıyorum. Üzerinde yazan portakal,çikolata, tarçın, çilek kokuları pek alınmıyor, daha çok baharatlı bir koku hakim. Cildi kurutmaması güzel. Fiyatı duş jeline göre biraz tuzlu (25,67 TL), ben markafoniden indirimli almıştım. Bu arada Ankara'da mağazasını bulamadım, İstanbul'da mağazaları var. btdepo'dan sipariş verilebiliyor.


Gelelim en önemli kısma, içeriğine.

Natural TERMAL Water / Olive fruit oil / Annuus Elaeis Guineensis [Palm] Oil / Helianthus Annuus [Sunflower] seed oil / Ricinus Communis [Castor] seed oil / Glycerine [vegetable] / Butyrospermum Parkii [Shea Karite Butter] fruit / Orange extract /Tocopherol [natural Vitamin E] Aromatherapy quality essential oils/ Cinnemon oil / Cacao oil Potassium hidroksit / Natural lutein flower extract for colour / Phenoxyethanol [preservative]

İçindeki tek kimyasal, koruyucu olarak kullanılan Phenoxyethanol gibi görünüyor.  Bu koruyucunun Cosmeticdatabase'deki tehlike derecesi 10 üzerinden 4. CIR (Cosmetic Ingredient Review)'de de %5'e kadar güvenli olduğu yazıyor.Ayrıca wikipedia'daki bilgiler için buyrun. (Malesef Türkçe kaynak pek bulamadığım için İngilizce kaynak vermek zorunda kalıyorum).

Çok fazla kimyasal içermemesi güzel ama kokusu ve fiyatı göz önünde alındığında sanırım tekrar almam.

2 yorum:

  1. Kozmetik ürünlerin içerikleri benim için de çok önemli. Bun dan sonra zvkle blogunuzu takip edeceğim:)

    YanıtlaSil
  2. ben de sizin bloğunuzu çok beğendim. takipteyim :)

    YanıtlaSil