7 Ocak 2011 Cuma

Lush A Crash Course in Skincare


Daha önce Lush'ın taze yüz maskelerinden A Crash Course in Skincare'i aldığımdan bahsetmiştim. Ürünü kullandım, kendisi bitmedi ama son kullanma tarihi bitti ve çöpe gitti kendisi :(

Bu maskeyi cildim iyice hassaslaştığı dönemde yatıştırması için almıştım ama malesef yatıştığını göremedim. Hafif de yaktığı için kullanmakta çekindim.

Bir de taze denmesine rağmen içinde parfüm olması beni hayal kırıklığına uğrattı. Daha önce http://www.cosmeticsdatabase.com/ 'dan bahsetmiştim. Burada parfüm(fragrance)'ün yüksek derecede tehlikeli olduğu yazıyor (tehlike derecesi 8). Bu sitede, bir ürünün içeriklerinde parfüm yazması gizli başka koku kimyasalı veya içeriğinin de kullanıldığını gösterir yazıyor. Yani parfüm deyip geçmemek lazım içinde bu ad altında bir sürü zararlı kimyasal olabilir. Bu yüzden içinde parfüm olmayan ürünler arıyorum ama malesef bulamadım. Her şeyde olur mu valla var :(

4 yorum:

  1. neostradaya bi bak istersen gerçi içeriğini bilmiyorum ama oda iyi bi dermokozmetik markası diye biliyorum ..

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler zeynep bi araştırayım. ilk izleyicim olarak ayrıca teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  3. cildimde çok problem yaşadığım bi dönemde gittiğim özel bi hastanede rejuvi ürünleriyle karşılaştım kozmetik satan hiç biyerde bulunmuyor sadece hastane klinik yada güzellik merkzelerinde war ben gece ve gündüz göz kremini,yüz temizleyicisini nemlendiricisini kullanıyorum ve çok memnunun.Bide güneş koruyucusunu aldım ama çok memnun kalmadım çünkü elmacık kemiklerimi yaktı buda beni rahatsız etti,bi araştır derim bayaa iyi bence

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim hümoş. rejuvi'yi de araştıracağım.

    YanıtlaSil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

7 Ocak 2011 Cuma

Lush A Crash Course in Skincare


Daha önce Lush'ın taze yüz maskelerinden A Crash Course in Skincare'i aldığımdan bahsetmiştim. Ürünü kullandım, kendisi bitmedi ama son kullanma tarihi bitti ve çöpe gitti kendisi :(

Bu maskeyi cildim iyice hassaslaştığı dönemde yatıştırması için almıştım ama malesef yatıştığını göremedim. Hafif de yaktığı için kullanmakta çekindim.

Bir de taze denmesine rağmen içinde parfüm olması beni hayal kırıklığına uğrattı. Daha önce http://www.cosmeticsdatabase.com/ 'dan bahsetmiştim. Burada parfüm(fragrance)'ün yüksek derecede tehlikeli olduğu yazıyor (tehlike derecesi 8). Bu sitede, bir ürünün içeriklerinde parfüm yazması gizli başka koku kimyasalı veya içeriğinin de kullanıldığını gösterir yazıyor. Yani parfüm deyip geçmemek lazım içinde bu ad altında bir sürü zararlı kimyasal olabilir. Bu yüzden içinde parfüm olmayan ürünler arıyorum ama malesef bulamadım. Her şeyde olur mu valla var :(

4 yorum:

  1. neostradaya bi bak istersen gerçi içeriğini bilmiyorum ama oda iyi bi dermokozmetik markası diye biliyorum ..

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler zeynep bi araştırayım. ilk izleyicim olarak ayrıca teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  3. cildimde çok problem yaşadığım bi dönemde gittiğim özel bi hastanede rejuvi ürünleriyle karşılaştım kozmetik satan hiç biyerde bulunmuyor sadece hastane klinik yada güzellik merkzelerinde war ben gece ve gündüz göz kremini,yüz temizleyicisini nemlendiricisini kullanıyorum ve çok memnunun.Bide güneş koruyucusunu aldım ama çok memnun kalmadım çünkü elmacık kemiklerimi yaktı buda beni rahatsız etti,bi araştır derim bayaa iyi bence

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim hümoş. rejuvi'yi de araştıracağım.

    YanıtlaSil