8 Ocak 2011 Cumartesi

Lush A Crash Course in Skincare-2

Dün Lush'ın bu maskesiyle ilgili bişeyler ( http://yeldaninevi.blogspot.com/2011/01/lush-crash-course-in-skincare.html) yazmıştım ama bazı şeyleri söylemeyi unutmuşum.

Artık ürünlerin fiyatlarını da yazayım diyorum. Bu maskenin fiyatı:22,9 TL (75 gr.)

Bir de kullanım ömrü bir ay. İçinde koruyucu olmadığından bu kadar kısa. Koruyucu içermemesi ayrıca çok güzel. Ben aldığımda dikkat etmemiştim, üretim tarihinden 10 gün geçmişti zaten, 20 günde bitirmem gerekiyordu, sonuç bitiremedim. Size önerim Lush'ın taze maskelerini alırken üretim tarihini bir kontrol edin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

8 Ocak 2011 Cumartesi

Lush A Crash Course in Skincare-2

Dün Lush'ın bu maskesiyle ilgili bişeyler ( http://yeldaninevi.blogspot.com/2011/01/lush-crash-course-in-skincare.html) yazmıştım ama bazı şeyleri söylemeyi unutmuşum.

Artık ürünlerin fiyatlarını da yazayım diyorum. Bu maskenin fiyatı:22,9 TL (75 gr.)

Bir de kullanım ömrü bir ay. İçinde koruyucu olmadığından bu kadar kısa. Koruyucu içermemesi ayrıca çok güzel. Ben aldığımda dikkat etmemiştim, üretim tarihinden 10 gün geçmişti zaten, 20 günde bitirmem gerekiyordu, sonuç bitiremedim. Size önerim Lush'ın taze maskelerini alırken üretim tarihini bir kontrol edin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder