13 Aralık 2010 Pazartesi

Murad Acne Complex Kit

Önce cildimden kısaca bahsedeyim. Yanaklarım çok kuru ve hassas, burun ve çenem yağlı. Sivilceler de sadece yağlı olan bölgelerde çıkıyor.


Neyse 5-6 ay önce çenemde ciddi sinir bozucu sivilceler çıkmaya başlayınca temizleme ile ilgili bir ürün ararken internette Murad’la ilgili yorumları gördüm ve eczanelere sordum. Fiyatlarının strawberrynet’den çok daha pahalı olduğunu görünce strawberrynet’i tercih ettim ve Murad Acne Complex Kit aldım. İçinde sivilce ürünlerinin daha ufak boyları var ve fiyatı gayet iyi. Bu arada strawberrynet’ten de çok memnun kaldım, ürünler yurtdışından gelmesine rağmen kısa sürede geldi ve kargo ücretsizdi. Aldığım bu kitin içinde şunlar var,

Günlük temizleyici olarak kullanılan ve salicylic acid içeren Clarifying Cleanser. Ben bundan çok memnun kaldım. Kullandığımdan beri hiç ciddi bir sivilce çıkmadı, çok nadir ufak tefekler uğradı yüzüme. Ayrıca hassas cildimi de hiç kurutmuyor. Daha ne olsun elimdeki bitsin tekrar alacağım tabi daha iyisini bulamazsam..





Exfoliating Acne Treatment Gel. İçindekilerden gözüme çarpanlar Glycolic Acid, Retinol ve Salicylic Acid. Bunu yüzümü yıkadıktan sonra sivilce olsun olmasın sivilce çıkabilecek yerlere sürüyorum. Memnunum, cildimi kurutmadı.





Nemlendirici olarak kullanılan Skin Perfecting Lotion. Cildim kuru olduğu için yeterince nem vermiyor, o yüzden tekrar almam diyorum. Fakat yağlı cildi olanlar bu nemlendiriciden memnun kalabilir diye düşünüyorum.







Sulfur ve Salicylic acid içeren ve direk sivilceye uygulanan Acne Spot Treatment. Bunun pek etkisini görmedim. Clinique Emergency Gel-Lotion Intensif ve Eryacne’yi tercih ederim.








İşte böyle… Ürünlerin içindeki kimyasalların zararlarını bilmiyorum. Bu kimyasallardan her ne kadar korksam da ve doğal ürünleri kullanmak istesem de genel olarak sivilce konusunda Murad’dan memnun kaldım ve yapacak bişey yok daha iyisini bulana kadar Murad’a devam….

5 yorum:

  1. :) bende aynı setle başladım muradın ürünlerini kullanmaya halen daha devam ediyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Bu setten nefret ettim neredeyse, artık aldığımda neler neler umuyorsam... :) SOnra ilaçlarla kurtuldum aknelerimden. Hala daha setin bazı parçalarını sivilce çıkınca kullanıyorum. Yalnız o perfecting lotion hayatımın nemlendiricisi idi resmen. O dönem çok yağlıydı cildim. Şİmdi kullandığım ilaçlarla kuru/normale döndü. Sanrım şimdi bana da yeterli gelmez ama uygun fiyatla yakalasam kaçırmam denerim sanırım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sette en çok Exfoliating Acne Treatment Gel ve yıkama jelinden memnun kalmıştım canım. Ama üzerinden çok süre geçti artık sadece hassas ciltlere yönelik olan ürünleri kullanıyorum. Ben de çok şükür sinir bozucu sivilcelerden kurtuldum!

      Sil
  3. 2. üründen sonra yüz yıkanıyor mu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu çook önce kullanıyordum. Yıkanmıyordu.

      Sil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

13 Aralık 2010 Pazartesi

Murad Acne Complex Kit

Önce cildimden kısaca bahsedeyim. Yanaklarım çok kuru ve hassas, burun ve çenem yağlı. Sivilceler de sadece yağlı olan bölgelerde çıkıyor.


Neyse 5-6 ay önce çenemde ciddi sinir bozucu sivilceler çıkmaya başlayınca temizleme ile ilgili bir ürün ararken internette Murad’la ilgili yorumları gördüm ve eczanelere sordum. Fiyatlarının strawberrynet’den çok daha pahalı olduğunu görünce strawberrynet’i tercih ettim ve Murad Acne Complex Kit aldım. İçinde sivilce ürünlerinin daha ufak boyları var ve fiyatı gayet iyi. Bu arada strawberrynet’ten de çok memnun kaldım, ürünler yurtdışından gelmesine rağmen kısa sürede geldi ve kargo ücretsizdi. Aldığım bu kitin içinde şunlar var,

Günlük temizleyici olarak kullanılan ve salicylic acid içeren Clarifying Cleanser. Ben bundan çok memnun kaldım. Kullandığımdan beri hiç ciddi bir sivilce çıkmadı, çok nadir ufak tefekler uğradı yüzüme. Ayrıca hassas cildimi de hiç kurutmuyor. Daha ne olsun elimdeki bitsin tekrar alacağım tabi daha iyisini bulamazsam..





Exfoliating Acne Treatment Gel. İçindekilerden gözüme çarpanlar Glycolic Acid, Retinol ve Salicylic Acid. Bunu yüzümü yıkadıktan sonra sivilce olsun olmasın sivilce çıkabilecek yerlere sürüyorum. Memnunum, cildimi kurutmadı.





Nemlendirici olarak kullanılan Skin Perfecting Lotion. Cildim kuru olduğu için yeterince nem vermiyor, o yüzden tekrar almam diyorum. Fakat yağlı cildi olanlar bu nemlendiriciden memnun kalabilir diye düşünüyorum.







Sulfur ve Salicylic acid içeren ve direk sivilceye uygulanan Acne Spot Treatment. Bunun pek etkisini görmedim. Clinique Emergency Gel-Lotion Intensif ve Eryacne’yi tercih ederim.








İşte böyle… Ürünlerin içindeki kimyasalların zararlarını bilmiyorum. Bu kimyasallardan her ne kadar korksam da ve doğal ürünleri kullanmak istesem de genel olarak sivilce konusunda Murad’dan memnun kaldım ve yapacak bişey yok daha iyisini bulana kadar Murad’a devam….

5 yorum:

  1. :) bende aynı setle başladım muradın ürünlerini kullanmaya halen daha devam ediyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Bu setten nefret ettim neredeyse, artık aldığımda neler neler umuyorsam... :) SOnra ilaçlarla kurtuldum aknelerimden. Hala daha setin bazı parçalarını sivilce çıkınca kullanıyorum. Yalnız o perfecting lotion hayatımın nemlendiricisi idi resmen. O dönem çok yağlıydı cildim. Şİmdi kullandığım ilaçlarla kuru/normale döndü. Sanrım şimdi bana da yeterli gelmez ama uygun fiyatla yakalasam kaçırmam denerim sanırım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sette en çok Exfoliating Acne Treatment Gel ve yıkama jelinden memnun kalmıştım canım. Ama üzerinden çok süre geçti artık sadece hassas ciltlere yönelik olan ürünleri kullanıyorum. Ben de çok şükür sinir bozucu sivilcelerden kurtuldum!

      Sil
  3. 2. üründen sonra yüz yıkanıyor mu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu çook önce kullanıyordum. Yıkanmıyordu.

      Sil