11 Aralık 2010 Cumartesi

More Than Soap

More Than Soap'la da yeni tanışıyorum. Her şey grupfoniden, markafoni için 100 TL
indirim çeki almamla başladı. Çeki aldıktan sonra markafonide bir türlü birşey beğenemedim ve sonunda More Than Soap diye bir markayı gördüm. Doğal sabunlar, duş jelleri, cilt bakım ürünleri falan vardı. Bende kozmetik manyağı olarak başladım alışverişe. Neler aldığımdan biraz sonra bahsedeceğim ama öncelikle markafoni rezilliğini anlatayım. Siparişim 9 gün sonra geldi. Geldi gelmesine de paketi bi açtım ürünlerden bir tanesi eksik. Hemen mail attım. Cevap geldi, iade bölümüne mail atın diye. Sabırla oraya da mail attım, maili hiç okumadan otomatik bi cevap yollamışlar ve ürünleri geri göndermemi istemişler. Sabırla bir daha mail gönderdim daha cevap yok. Siparişi alalı 4 gün oldu ama sorun hala çözülmedi. Dolayısıyla size önerim markafoni'den sipariş vermeden önce bir düşünün.
Gelelim More Than Soap'a..Ürünleri el yapımı, doğal, bitkisel ve organik. Sabun, cilt bakımı ve banyo ürünleri var. Fiyatları aslında pek uygun değil, indirim çeki olmasaydı almazdım sanırım. Web adresleri http://www.morethansoap.com/http://www.btdepo.com/ adresinden de sipariş verilebiliyor. Ben şunları aldım...
Hint Defnesi Kil Maskesi. Bunu haftada bir siyah noktalar için kullanacağım.





Antibakteriyel özellikteki Hint Defnesi&Deniz Yosunu sabun. Bunu günlük sabun olarak kullanacağım.
Peeling etkili Ponza Sabunu. Bunu banyoda gözenekler açılınca kullanmayı düşünüyorum.


 Markafoni'nin bir türlü göndermediği Limon özlü krem. Gönderirlerse birşeyler yazarım artık :(




Kaş&Kirpik Bakım Yağı.




Portakal&Çikolata&Tarçın ve Çilek&Yoğurt Duş Jeli. Yanlız şunu belirteyim kokuları beklediğim gibi değil. Çikolata veya çileğin kokusunu pek alamıyorsun. Herhalde içinde başka bitkisel yağlar olduğu için. Bu da insanda daha doğal olduğu hissi uyandarıyor o da ayrı bi konu.









Peeling ve sabunları bir kere denedim, güzele benziyorlar. Biraz daha zaman geçsin daha ayrıntılı yazarım.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

11 Aralık 2010 Cumartesi

More Than Soap

More Than Soap'la da yeni tanışıyorum. Her şey grupfoniden, markafoni için 100 TL
indirim çeki almamla başladı. Çeki aldıktan sonra markafonide bir türlü birşey beğenemedim ve sonunda More Than Soap diye bir markayı gördüm. Doğal sabunlar, duş jelleri, cilt bakım ürünleri falan vardı. Bende kozmetik manyağı olarak başladım alışverişe. Neler aldığımdan biraz sonra bahsedeceğim ama öncelikle markafoni rezilliğini anlatayım. Siparişim 9 gün sonra geldi. Geldi gelmesine de paketi bi açtım ürünlerden bir tanesi eksik. Hemen mail attım. Cevap geldi, iade bölümüne mail atın diye. Sabırla oraya da mail attım, maili hiç okumadan otomatik bi cevap yollamışlar ve ürünleri geri göndermemi istemişler. Sabırla bir daha mail gönderdim daha cevap yok. Siparişi alalı 4 gün oldu ama sorun hala çözülmedi. Dolayısıyla size önerim markafoni'den sipariş vermeden önce bir düşünün.
Gelelim More Than Soap'a..Ürünleri el yapımı, doğal, bitkisel ve organik. Sabun, cilt bakımı ve banyo ürünleri var. Fiyatları aslında pek uygun değil, indirim çeki olmasaydı almazdım sanırım. Web adresleri http://www.morethansoap.com/http://www.btdepo.com/ adresinden de sipariş verilebiliyor. Ben şunları aldım...
Hint Defnesi Kil Maskesi. Bunu haftada bir siyah noktalar için kullanacağım.





Antibakteriyel özellikteki Hint Defnesi&Deniz Yosunu sabun. Bunu günlük sabun olarak kullanacağım.
Peeling etkili Ponza Sabunu. Bunu banyoda gözenekler açılınca kullanmayı düşünüyorum.


 Markafoni'nin bir türlü göndermediği Limon özlü krem. Gönderirlerse birşeyler yazarım artık :(




Kaş&Kirpik Bakım Yağı.




Portakal&Çikolata&Tarçın ve Çilek&Yoğurt Duş Jeli. Yanlız şunu belirteyim kokuları beklediğim gibi değil. Çikolata veya çileğin kokusunu pek alamıyorsun. Herhalde içinde başka bitkisel yağlar olduğu için. Bu da insanda daha doğal olduğu hissi uyandarıyor o da ayrı bi konu.









Peeling ve sabunları bir kere denedim, güzele benziyorlar. Biraz daha zaman geçsin daha ayrıntılı yazarım.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder