11 Aralık 2010 Cumartesi

Lush Çılgınlığı :)

Ben nasıl oldu da daha önce Lush'ı duymadım ya! diyorum kendi kendime. Herhalde Ankara'da sadece 365 AVM denen bize uzak bir alışveriş merkezinde olmasından deyip avunuyorum. İnternette tesadüfen karşılaştım ve sürekli http://www.lushturkey.com/ adresindeki ürünleri incelerken buldum kendimi.
Beni en çok çeken şey ürünlerin doğal ve taze olmasıydı. Ve dayanamadım gittim kar kış demeden 365 AVM'ye. Resmen kendimi kaybettim Lush'ta ve bi baktım 40 dakika falan kalmışım dükkanda. Kalıp kalıp muhteşem kokulu sabunlar, şampuanlar, cilt bakım, banyo ürünleri ve en önemlisi taze yüz maskeleri. Bu maskeler katkı maddesi içermiyor, tazeler, buz içinde satılıyorlar, bir aylık kullanım ömürleri var ve aldıktan sonra buzdolabında saklanması gerekiyor. Evde o kadar çok cilt bakım ürünü var ama napayım gitmişim taa oraya kadar almadan mı döneyim deyip güzel güzel ciciler aldım kendime. Neler mi aldım...

Hassas ciltler için Fresh Farmacy sabun








Hassas ciltler için yatıştırıcı A Crash Course in Skincare taze yüz maskesi








Siyah noktalar için Angels on Bare Skin peeling etkili temizleyici








Sweet Soap Of Mine sabun seti. Godmother ve rockstar sabunları var içinde. Çok güzel kokuyor bunu da belirtmeliyim.







Ürünlerle ilgili birşeyler söylemek için erken olduğundan ürünleri biraz daha kullanayım fikirlerimi yazacağım. Lush'lı günler herkese...

4 yorum:

  1. Canım ne güzel sen de Lush'ı keşfetmişsin..
    Her ürünü ayrı ayrı güzeldir..
    Özellikle yılbaşı dönemlerindeki kofreleri süper oluyor..
    365'e kadar gelip bize uğramamana üzüldüm..
    İnşallah yakında görüşürüz ..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. 365'e yakın olduğunuzu bilseydim kesin uğrardık. Neyse bir dahaki sefere artık. Sevgiler, selamlar...

    YanıtlaSil
  3. Konya gıbı bır yerde L sı varmı acaba :)

    YanıtlaSil
  4. Lush'ın web sitesinde sadece İstanbul, İzmir ve Ankara'da mağazaları olduğu yazıyor. Ama http://www.lushturkey.com/ adresinden sipariş verebiliyorsunuz.

    YanıtlaSil

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu

11 Aralık 2010 Cumartesi

Lush Çılgınlığı :)

Ben nasıl oldu da daha önce Lush'ı duymadım ya! diyorum kendi kendime. Herhalde Ankara'da sadece 365 AVM denen bize uzak bir alışveriş merkezinde olmasından deyip avunuyorum. İnternette tesadüfen karşılaştım ve sürekli http://www.lushturkey.com/ adresindeki ürünleri incelerken buldum kendimi.
Beni en çok çeken şey ürünlerin doğal ve taze olmasıydı. Ve dayanamadım gittim kar kış demeden 365 AVM'ye. Resmen kendimi kaybettim Lush'ta ve bi baktım 40 dakika falan kalmışım dükkanda. Kalıp kalıp muhteşem kokulu sabunlar, şampuanlar, cilt bakım, banyo ürünleri ve en önemlisi taze yüz maskeleri. Bu maskeler katkı maddesi içermiyor, tazeler, buz içinde satılıyorlar, bir aylık kullanım ömürleri var ve aldıktan sonra buzdolabında saklanması gerekiyor. Evde o kadar çok cilt bakım ürünü var ama napayım gitmişim taa oraya kadar almadan mı döneyim deyip güzel güzel ciciler aldım kendime. Neler mi aldım...

Hassas ciltler için Fresh Farmacy sabun








Hassas ciltler için yatıştırıcı A Crash Course in Skincare taze yüz maskesi








Siyah noktalar için Angels on Bare Skin peeling etkili temizleyici








Sweet Soap Of Mine sabun seti. Godmother ve rockstar sabunları var içinde. Çok güzel kokuyor bunu da belirtmeliyim.







Ürünlerle ilgili birşeyler söylemek için erken olduğundan ürünleri biraz daha kullanayım fikirlerimi yazacağım. Lush'lı günler herkese...

4 yorum:

  1. Canım ne güzel sen de Lush'ı keşfetmişsin..
    Her ürünü ayrı ayrı güzeldir..
    Özellikle yılbaşı dönemlerindeki kofreleri süper oluyor..
    365'e kadar gelip bize uğramamana üzüldüm..
    İnşallah yakında görüşürüz ..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. 365'e yakın olduğunuzu bilseydim kesin uğrardık. Neyse bir dahaki sefere artık. Sevgiler, selamlar...

    YanıtlaSil
  3. Konya gıbı bır yerde L sı varmı acaba :)

    YanıtlaSil
  4. Lush'ın web sitesinde sadece İstanbul, İzmir ve Ankara'da mağazaları olduğu yazıyor. Ama http://www.lushturkey.com/ adresinden sipariş verebiliyorsunuz.

    YanıtlaSil